Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A320neo dla Batik Air

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 10 lutego 2020

Linie Batik Air, przewoźnik należący do indonezyjskiej Grupy Lion, odebrały podczas uroczystości na lotnisku Soekarno-Hatta w Dżakarcie pierwszy samolot A320neo (nr ser. MSN9505). Nosi on znaki rejestracyjne PK-BDF i jest napędzany silnikami CFM International Leap-1A.

Pierwszy A320neo przekazany Batik Air / Zdjęcie: Airbus 

A320neo został dostarczony w konfiguracji ze 156 miejscami pasażerskimi (12 foteli w klasie biznesi 144 w klasie ekonomicznej). Będzie on eksploatowany przez przewoźnika na trasach regionalnych, pomagając zwiększyć liczbę oferowanych przez Batik Air miejsc.

Flota Batik Air składa się z 44 samolotów rodziny A320ceo i jednego A330-300 oraz sześciu Boeingów 787-800 i takiej samej liczny 737-900ER (Pierwszy A320 dla Lion Air, 2014-06-12).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra