Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dwa kolejne G700 oblatane

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 11 maja 2020

Spółka Gulfstream Aerospace poinformowała, że do prób w locie dołączyły dwa kolejne prototypy samolotów odrzutowych klasy biznes G700.

Trzeci przedseryjny G700 startuje do inauguracyjnego lotu / Zdjęcie: Gulfstream Aerospace  

Drugi przedseryjny G700 (T2, zn. rej. N703GD) wzbił się w powietrze 20 marca, startując z międzynarodowego lotniska Savannah / Hilton Head. Podczas trwającego 2 h 58 min lotu samolot osiągnął wysokość 13 716 m i prędkość M0,85.

Natomiast trzeci prototypowy G700 (T3, N708GA, nr ser. 87003) został oblatany 8 maja. Jego start i lądowanie również odbyły się na lotnisku w Savannah. Lot trwał 3 h 2 min, a maksymalne wartości wysokości i prędkości były identyczne, jak w przypadku drugiego prototypu.

Program prób w locie G700 przebiega bardzo dobrze, co jest odzwierciedleniem szeroko zakrojonych testów przeprowadzonych w naszych laboratoriach naziemnych. Wszystkie trzy samoloty przedseryjne zachowują się dokładnie tak, jak się tego spodziewaliśmy – powiedział Mark Burns, prezes Gulfstreama.

Ogółem podczas prób w locie trzy prototypowe G700 wylatały ponad 100 godzin. Pierwszy przedseryjny G700 osiągnął maksymalną wysokość 16 459 m i rozwinął maksymalną prędkość M0,94 (Oblot Gulfstreama G700, 2020-02-17).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.