Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat EASA dla G600

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 12 maja 2020

Spółka Gulfstream Aerospace ogłosiła, że produkowany przez nią odrzutowiec klasy biznes G600 otrzymał Certyfikat Typu przyznany przez Europejską Agencję Bezpieczeństwa Lotniczego (EASA). Dokument umożliwia rejestrowanie i dostarczanie samolotów klientom z krajów Unii Europejskiej. Amerykańska Federalna Administracja Lotnictwa (FAA) wydała Certyfikat Typu dla G600 w czerwcu 2019.

Dotychczas Gulfstream dostarczył 13 odrzutowców G600 / Zdjęcie: Gulfstream Aerospace

Nowoczesna technologia, duża prędkość i niezrównane osiągi Gulfstreama G600 będą dobrze służyć Europejczykom podróżującym w interesach między kontynentami – skomentował Mark Burns, prezes Gulfstreama.

G600 może rozwinąć prędkość przelotową M0,9 i przewieźć pasażerów na odległość 10 186 kilometrów bez międzylądowania – to wystarczający zasięg, aby podróżować z Londynu do Los Angeles lub z Paryża do Hongkongu. Przy prędkości przelotowej M0,85 zasięg G600 wzrasta do 12 038 km. Maksymalna prędkość przelotowa samolotu wynosi M0,925.

Odrzutowiec, który wszedł do eksploatacji 8 sierpnia 2019, ustanowił już 23 rekordy prędkości lotu pomiędzy parami miast. Jednym z nich był przelot na dystansie 7514 km z Savannah do Genewy, który trwał zaledwie 7 h 21 min, przy średniej prędkości M0,9 (G600 w Modlinie , 2019-10-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.