Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Seraph w 3DEXPERIENCE

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 26 czerwca 2020

Spółka Dassault Systèmes poinformowała, że Vertical Aerospace, brytyjski startup z branży lotniczej, skorzysta z rozwiązania branżowego Reinvent the Sky, opartego na platformie 3DEXPERIENCE w chmurze, do zarządzania procesem konstruowania trzeciego prototypu elektrycznego pionowzlotu Seraph.

Elektryczny pionowzlot Seraph został po raz pierwszy pokazany publicznie 30 stycznia 2020, na wystawie przed stacją metra Canary Wharf w Londynie / Zdjęcie: Vertical Aerospace

Z Reinvent the Sky będzie korzystać zespół skupiający 100 inżynierów i ekspertów technicznych, nawet podczas pracy zdalnej. Platforma 3DEXPERIENCE w chmurze łączy dziedziny, takie jak projektowanie, prace inżynierskie, próby i produkcję, w jedno, nastawione na współpracę, cyfrowe środowisko, umożliwiając realizację całego przedsięwzięcia, począwszy od opracowania wymagań, aż po końcowy projekt i zapewnienie jakości.

W Vertical Aerospace mieliśmy dużo szczęścia, ponieważ przenieśliśmy się na platformę 3DEXPERIENCE w chmurze zanim jeszcze zaczęliśmy pracować zdalnie. Zespół ma wszystko, czego potrzebuje, aby pracować z domu, a korzystając z platformy w chmurze jesteśmy w stanie pracować zdalnie równie efektywnie jak z biura. Platforma 3DEXPERIENCE umożliwiła nam elastyczność i bezpieczeństwo, utrzymanie wysokiej wydajności, a także skuteczne kontynuowanie naszych działań – powiedział Owen Thompson Cheel z Vertical Aerospace.

Pierwszy prototyp Serapha, z czterema śmigłami, po raz pierwszy wzbił się w powietrze w pomieszczeniu, na uwięzi, 25 sierpnia 2017 na lotnisku Cotswold w Kemble, w brytyjskim hrabstwie Gloucestershire. Jego lot swobodny odbył się 6 czerwca 2018, w tym samym miejscu.

Drugi prototyp Serapha, którego deklarowany udźwig wynosi 250 kg, wykonał pierwszy swobodny lot (bez załogi) na lotnisku Llanbedr w Walii 22 sierpnia 2019 i do października tego samego roku latał jeszcze kilkanaście razy. Pionowzlot może pomieścić pilota i dwóch pasażerów, ale nie ma zabudowanych foteli. Jego napęd stanowi 12 śmigieł i 12 silników elektrycznych, dzięki którym może latać z prędkością do 80 km/h.

Autorzy przełomowych innowacji, tacy jak Vertical Aerospace, posługują się platformą 3DEXPERIENCE w chmurze, aby rozwijać swoje przekonujące wizje, mające na celu zapewnienie zrównoważonej mobilności, a także, by rozwijać nowe branże – dodał David Ziegler, wiceprezes ds. lotnictwa i obronności w Dassault Systèmes (Cyfrowa transformacja Dassault, 2019-08-01).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra