Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Porozumienie Airbusa i Dassault Systèmes

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 19 lutego 2019

Airbus i Dassault Systèmes podpisały protokół porozumienia (Memorandum of Agreement, MOA) na okres 5 lat, zgodnie z którym będą współpracować w zakresie wdrożenia aplikacji związanych z projektowaniem 3D, inżynierią, produkcją, symulacją i sztuczną inteligencją. Pozwoli to Airbusowi wykonać ważny krok w kierunku transformacji cyfrowej i zapewni podstawy do rozwoju nowego europejskiego ekosystemu technologicznego związanego z przemysłem lotniczym.    

Dzięki wdrożeniu 3DEXPERIENCE Airbus będzie w stanie współtworzyć i opracowywać samoloty nowej generacji w ramach ścisłej współpracy z zakładami, które będą zajmować się ich produkcją / Zdjęcie: Airbus

Zgodnie z protokołem, Airbus wdroży platformę 3DEXPERIENCE Dassault Systèmes, która zapewni cyfrową ciągłość od etapu projektu aż po eksploatację w ramach pojedynczego modelu danych, oferując przy tym zunifikowane wrażenia użytkowe. Dzięki temu w pełni cyfrowe projektowanie, produkcja i usługi (DDMS) staną się rzeczywistością we wszystkich działach i na wszystkich liniach produkcyjnych Airbusa.

DDMS to odejście od tradycyjnych procesów sekwencyjnych na rzecz modelu równoległego. Otwiera całkowicie nowe możliwości w zakresie projektowania, wydajności operacyjnej, wsparcia i obsługi technicznej oraz zadowolenia klientów i nowych modeli biznesowych. Zamiast koncentrować się przede wszystkim na wydajności produktów, Airbus będzie w stanie współtworzyć i opracowywać samoloty nowej generacji w ramach ścisłej współpracy z zakładami, które będą zajmować się produkcją. Tym samym możliwa będzie redukcja kosztów i skrócenie czasu wprowadzania produktów na rynek.

Nie mówimy o zwykłej digitalizacji czy wdrożeniu technologii 3D, ale o zmianie modelu projektowania i obsługi samolotów z ukierunkowaniem na uproszczenie i przyspieszenie procesów oraz zadowolenie klientów. DDMS jest prawdziwym katalizatorem przemian, który pozwala nam zbudować nowy model europejskiego przemysłu lotniczego z wykorzystaniem najnowocześniejszych technologii. Naszym celem jest zaawansowane zaplecze produkcyjne pozwalające skrócić czas dostarczania nowych rozwiązań – mówi prezes Airbus Commercial Aircraft Guillaume Faury (Koniec produkcji A380, 2019-02-17, Airbus rozbuduje zakłady w Niemczech, 2019-02-14, Kontrakt na studium SCAF, 2019-02-07).

Lotnictwo jest najlepszym przykładem połączenia technologii, nauki i sztuki. Gdy przyjrzymy się ewolucji tego przemysłu od jego początku po dzień dzisiejszy, zauważymy, że kształtowała go mieszanka innowacyjności technologicznej, cyfrowej precyzji i inspiracji. Przemysł lotniczy charakteryzuje niespotykana w innych branżach szybkość transformacji. To tutaj powstają wysokiej jakości innowacje oraz nowe usługi opracowywane z myślą o skomplikowanych środowiskach ściśle regulowanych przepisami. 3DEXPERIENCE przyspieszy transformację cyfrową Airbusa i pozwoli analizować dane i czerpać wiedzę z całego środowiska, aby opracowywać i dostarczać rozwiązania możliwe tylko dzięki technologiom cyfrowym – dodaje Bernard Charlès, wiceprezes i dyrektor generalny Dassault Systèmes (3DEXPERIENCE dla GE Aviation, 2018-11-30).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.