Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Vistara odbiera A321neo

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 27 lipca 2020

Linie Vistara, spółka joint venture grupy TATA i Singapore Airlines Limited (SIA), odebrały 24 lipca w New Delhi pierwszy samolot Airbus A321neo. Dostarczono go z zakładów w Hamburgu.

Najnowszy samolot Vistary to zarazem pierwszy z sześciu A321neo leasingowanych za pośrednictwem ALC / Zdjęcie: Airbus

A321neo Vistary ma kabinę pasażerską z 12 rozkładanymi całkowicie na płask fotelami w klasie biznes, 24 w klasie ekonomicznej premium i 152 w klasie ekonomicznej. Jest to pierwszy z sześciu A321neo dla przewoźnika leasingowanych za pośrednictwem Air Lease Corporation, a jego dostawa to element zamówienia na 50 samolotów z rodziny A320neo, podpisanego w 2018.

Wszystkie A321neo dla Vistary będą napędzane silnikami CFM-Leap 1A. Ponadto mają być one obsługiwane w ramach programu Airbus Flight Hour Services Tailored Support Package (FHS-TSP) w celu optymalizacji i wsparcia działalności floty indyjskiego przewoźnika.

Cieszymy się witając pierwszego A321neo. [...] Nowe usługi dostępne na pokładach A321 stanowić będą wypełnienie naszej obietnicy zapewnienia pasażerom wyjątkowych doznań z podróży z i do Indii. Wszystkie te aspekty doskonale wpisują się w naszą międzynarodową strategię rozwoju – powiedział Leslie Thng, dyrektor generalny Vistary.

Vistara to spółka joint venture Tata Sons Limited i Singapore Airlines Limited (SIA), w której Tata Sons posiada pakiet 51% udziałow, a SIA ma pozostałe 49%. Usługi Vistary stanowią połączenie słynnej gościnności oraz uznanej doskonałości serwisu Tata i SIA, co ma zapewnić realizację kompleksowej obsługi pasażerskiej w Indiach.

Linie Vistara rozpoczęły działalność komercyjną 9 stycznia 2015, dążąc do ustanowienia nowych standardów w branży lotniczej w Indiach, a obecnie obsługują połączenia lotnicze krajowe i transgraniczne. Linie eksploatują 41 samolotów, w tym 34 Airbusy rodziny A320, 6 Boeingów 737-800 i jednego Boeinga 787-9 Dreamliner, a od rozpoczęcia działalności przewiozły ponad 20 mln pasażerów (Pierwszy Dreamliner dla Vistara, 2020-03-03).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra