Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Dreamliner dla Vistara

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 03 marca 2020

Indyjskie linie Vistara, spółka joint venture Singapore Airlines i Tata Sons, odebrały wczoraj, 2 marca, pierwszego Boeinga 787-9. Samolot, noszący znaki rejestracyjne VT-TSD, jest napędzany silnikami GEnx-1B.

We flocie Vistara ma znaleźć się 6 Dreamlinerów 787-9 / Zdjęcie: Vistara 

Pierwszy z 6 zamówionych przez przewoźnika Dreamlinerów mieści 299 podróżnych w trzech klasach: 30 w klasie biznes, 21 w klasie ekonomicznej premium i 248 w klasie ekonomicznej.

Fotele w klasie biznes są zabudowane w odstępie 112 cm i rozkładają się na płask do długości 193 cm. Każdy wyposażony jest w schowek, gniazdo zasilania prądem elektrycznym i gniazdo USB oraz 18-calowy ekran HD ze słuchawkami.

Proces montażu pierwszego Dreamlinera dla Vistara

W klasie ekonomicznej premium zabudowano fotele w odstępie 94 cm, z regulowanymi zagłówkami, podłokietnikami i podnóżkami, 13-calowym ekranem HD i gniazdami zasilania elektrycznego i USB. Natomiast fotele w klasie ekonomicznej, z 12-calowymi ekranami HD, rozmieszczono w odstępie 79 cm.

Wnętrze kabiny pasażerskiej Boeinga 787-9 należącego do Vistara

Vistara planuje eksploatować Boeingi 787-9 początkowo na trasach krajowych, a następnie średnio- i długodystansowych, do Europy lub Azji Północnej (Vistara odebrały pierwszego A320neo , 2017-05-25).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra