Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Czwarty G700 w powietrzu

Lotnictwo cywilne, Przemysł zbrojeniowy, 06 października 2020

W Savannah oblatano czwarty przedseryjny samolot odrzutowy klasy biznes Gulfstream G700. Odrzutowiec wystartował do inauguracyjnego lotu 2 października, o 14:09 czasu lokalnego. Podczas lotu, trwającego 1 h 56 min samolot osiągnął wysokość 12 497 m i rozwinął prędkość M0,89. Czwarty G700 będzie używany do badań awioniki, instalacji klimatyzacji, elektrycznej i hydraulicznej oraz sprawdzenia działania urządzeń mechanicznych.

Czwarty przedseryjny Gulfstream G700 podczas oblotu / Zdjęcie: Gulfstream Aerospace

To czwarty oblot [G700], jaki wykonaliśmy w ciągu zaledwie ośmiu miesięcy, a to naprawdę imponujący wyczyn. Powiedziałem to już wcześniej: to, co wyróżnia Gulfstreama, to to, że zapewniamy, że nasze samoloty są dopracowane po certyfikacji, aby nasi klienci wiedzieli, że to, co dostarczamy, będzie bezpieczne, niezawodne i przewyższy ich oczekiwania – powiedział Mark Burns, prezes Gulfstream Aerospace.

Cztery przedseryjne G700 wylatały łącznie ponad 600 h od oblotu pierwszego z nich, który odbył się 14 lutego br. Podczas lotów zanotowano maksymalną certyfikowaną prędkość operacyjną M0,99 i wysokość przelotową 16 459 m.

W kolejnych próbach wezmą udział także dwa inne G700 – samolot T5 będzie służył do testów awioniki i danych z symulatora klasy D, a szósty – kompletnie wyposażony samolot seryjny będzie używany podczas kampanii certyfikacyjnej (Dwa kolejne G700 oblatane, 2020-05-11).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.