Spółka Mahindra Aerospace niedawno ogłosiła, że zaprzestała produkcji samolotów użytkowych GippsAero GA8 Airvan i wystawiła na sprzedaż prawa do ich produkcji. Hindusi zobowiązali się jednak się do wspierania eksploatacji floty samolotów tego typu.
Mahindra przejęła większościowy pakiet udziałów w GippsAero w grudniu 2009. Niestety, od tamtej pory nowy właściciel nie odnotował większych sukcesów. Co gorsza wstrzymano również rozwój samolotu turbośmigłowego GA10, wywodzącego się z GA8. Prototyp GA10 został oblatany już w 2012, ale jak dotąd nie dostarczono użytkownikom ani jednego samolotu seryjnego (Opóźnienie certyfikacji GA10, 2013-03-01).
GippsAero wyprodukował nieco ponad 250 samolotów GA8 w ciągu ostatnich 20 lat, które trafiły głównie do odbiorców zajmujących się skokami spadochronowymi i niewielkich przewoźników (m.in. Air Fraser Island, True South Flights, Glenorchy Air, Circle Air) i organów ścigania, takich jak Mission Aviation Fellowship, California Highway Patrol i Civil Air Patrol. Jedynym użytkownikiem wojskowym GA8 są Siły Obronne Lesoto (Nowa Zelandia uziemiła GA8, 2019-07-21, 175. GA8 Airvan, 2012-04-10).