Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe wnętrze A380 Emirates

Lotnictwo cywilne, 29 grudnia 2020

W zeszłym tygodniu linie Emirates otrzymały z zakładów Airbusa w Hamburgu swój najnowszy samolot A380, wyposażony w nową klasę ekonomiczną premium. 5 kolejnych samolotów tego typu, które dostarczone będą w latach 2021-2022, także otrzyma nowe kabiny klasy ekonomicznej premium. W niektórych Boeingach 777X, które dołączą do floty Emirates w 2023 również zabudowane zostaną nowe fotele klasy ekonomicznej premium.

Emirates podadzą wkrótce szczegółowe informacje o tym, na jakich trasach w najbliższych tygodniach operować będą A380 z nową klasą ekonomiczną premium / Zdjęcia: Emirates

Klasa ekonomiczna premium znajduje się z przodu głównego pokładu A380 Emirates i obejmuje 2 toalety. Samolot ma 56 foteli tej klasy, w układzie 2-4-2, które mają szerokość 19,5 cala i odchylają się do wygodnej pozycji kołyski. Fotele pokryte są kremową skórą, która się nie plami i mają drewniany panel wykończony podobnie jak ten w klasie biznes, a także regulowane w 6 kierunkach zagłówki, oparcia na łydki i podnóżkom. Podróżni mają do dyspozycji 13,3-calowy ekran, jeden z największych w swojej klasie, umożliwiający słuchanie muzyki, oglądanie filmów, telewizji, wiadomości i innych treści za pomocą systemu rozrywki pokładowej ice, a także łatwo dostępne punkty ładowania w fotelach, szeroki stolik do spożywania posiłków i stolik koktajlowy.

Lot Airbusem A380 Emirates już teraz jest jednym z najbardziej pożądanych, a teraz ulepszyliśmy go jeszcze bardziej. Podczas gdy inni wycofują się z rozwijania produktów, Emirates ciężko pracują, aby przywrócić produkty i usługi, które musieliśmy zawiesić lub zmienić ze względu na środki ostrożności związane z pandemią. Nadal wprowadzamy nowe oferty i ulepszenia. Zgodnie z obietnicą lepszego lotu Emirates nieustannie inwestują, aby zapewnić naszym klientom jak najlepsze wrażenia – powiedział Tim Clark, prezes Emirates. 

Emirates rozważają plany modernizacji swojej floty A380. Nasz produkt klasy ekonomicznej premium został starannie opracowany zgodnie z pozycjonowaniem marki Emirates jako linii lotniczej oferującej pełen zakres usług najwyższej jakości. Nasze doświadczenia klasy pierwszej, biznes i ekonomicznej wyznaczają standardy dla całej branży. Jesteśmy przekonani, że nasza klasa ekonomiczna premium również zostanie wyróżniona jako odrębna oferta. Planujemy oferować klasę ekonomiczną premium jako bezpłatne podwyższenie klasy dla naszych najcenniejszych klientów. Wdrożymy nasze najnowsze samoloty A380 na różnych trasach, aby nasi klienci mogli zapoznać się z naszą najnowszą ofertą we wszystkich klasach – komentuje nowe rozwiązania Tim Clark.

W najnowszym A380 Emirates znajduje się 14 prywatnych kabin pierwszej klasy, które są nieco szersze i mają wyższe drzwi, aby zapewnić jeszcze więcej prywatności i komfortu. Odświeżono również detale i wykończenia kabiny, schody prowadzące z głównego pokładu na górny pokład i wyposażenie w shower spa.

Emirates zachowały w A380 fotele klasy biznes, które zapewniają każdemu pasażerowi bezpośredni dostęp do przejścia, rozkładają się całkowicie na płask i mają minibary i dużo miejsca do przechowywania. Wszystkie 76 foteli tej klasy zostało odświeżonych – mają teraz skórzane obicia w kolorze szampana i drewniane wykończenia, podobne do klasy biznes w Boeingach 777.

Ta sama klasyczna kolorystyka została zastosowana w salonie pokładowym z tyłu górnego pokładu, pozostającym do wyłącznego użytku pasażerów klasy pierwszej i klasy biznes.

Oprócz tego Emirates wymieniły wszystkie 338 foteli klasy ekonomicznej na ergonomiczne fotele z nowymi skórzanymi zagłówkami i elastycznymi panelami bocznymi, które można regulować w pionie. To krok naprzód w porównaniu do wersji obecnie zabudowanej w Boeingu 777. Fotel jest lżejszy, jednak nie ma to wpływu na wygodę i funkcjonalność, a także ma klasyczne wykończenie słojów drewna na stolikach i 13,3-calowy ekran.

We wnętrzu A380 pasażerowie zobaczą również akcenty z motywem drzewa Ghaf. Ta wiecznie zielona roślina jest uważana za narodowe drzewo Zjednoczonych Emiratów Arabskich i ma głębokie znaczenie kulturowe i ekologiczne (116. A380 dla Emirates, 2020-12-08).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.