Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat ANAC dla K-MAX

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 07 stycznia 2021

Spółka Kaman Air Vehicles, wchodząca w skład Kaman Corporation, ogłosiła, że brazylijska Agencja  Lotnictwa Cywilnego (Agencia Nacional de Aviação Civil) wydała Certyfikat Typu dla śmigłowca Kaman K-1200 K-MAX.

/ Zdjęcie: Kaman Air Vehicles

Kaman w ciągu ostatnich dwóch lat sprzedawał śmigłowce K-MAX różnym brazylijskim użytkownikom, w tym przedsiębiorstwom zajmującym się obsługą linii energetycznych oraz transportem ładunków na morskie platformy wiertnicze służące do wydobycia ropy naftowej i gazu ziemnego.

K-MAX idealnie nadaje się do pracy w całej Brazylii. Uważamy, że K-MAX to opłacalny śmigłowiec do budowy infrastruktury bardzo potrzebnych linii energetycznych – powiedział Roger Wassmuth, dyrektor Kaman Air Vehicles ds. rozwoju biznesu.

Zespół inżynierów Kamana, współpracujący z biurem amerykańskiej Federalnej Administracji Lotnictwa (FAA) w Bostonie i biurami ANAC, pilnie pracował nad dostarczeniem informacji technicznych i operacyjnych na temat K-MAX i cieszymy się, że ten ważny krok milowy został wykonany – dodała Darlene Smith, wiceprezes i dyrektor generalny Kaman Air Vehicles (K-Maxy wracają do służby , 2019-05-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2021 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.