Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Awaryjne lądowanie Tu-154

Lotnictwo cywilne, 29 kwietnia 2011

Na lotnisku w Mineralnych Wodach awaryjnie lądował Tu-154 z 112 pasażerami na pokładzie. Nikomu nic się nie stało.

Tu-154 linii KogałymAwia miał o 13:25 czasu moskiewskiego wylecieć z Mineralnych Wód do Surgutu. Wystartował o 13:42. Krótko po starcie, o 13:55 wyświetlił się wskaźnik przegrzania lewego silnika. Samolot znajdował się wówczas na wysokości 7500 m. Kapitan postanowił zawrócić samolot na miejsce startu. Tu-154 wylądował o 14:09. Lądowanie przebiegło bezpiecznie, nikomu nic się nie stało.

Po wylądowaniu okazało się, że przyczyną incydentu była prawdopodobnie awaria wskaźnika. Nie stwierdzono problemów z silnikiem.

Samolot (zdjęcie: Aleksander Martynow) przechodzi przegląd. Jego pasażerowie mają polecieć do Surgutu inną maszyną. Wylot planowany jest na 20:30.

To już kolejny przypadek awarii Tu-154 lini KogałymAwia w br. 1 stycznia samolot tego typu spłonął na lotnisku w Surgucie (Jednak nie silnik, 2011-01-04). Pożar wybuchł wówczas w kabinie pasażerskiej.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.