Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Katastrofa w Indonezji

Lotnictwo cywilne, 01 października 2011

W katastrofie samolotu transportowego CASA/Nurtanio C-212 w Indonezji zginęło 18 osób - wszyscy znajdujący się na jego pokładzie.

Do katastrofy doszło 29 września rano niedaleko Bohorok na indonezyjskiej wyspie Sumatra. Samolot transportowy C-212 leciał z 14 pasażerami i 4 członkami załogi z Polonia Airport w Medan do Kutacane w Aceh. Wystartował o 7:28, miał wylądować 8:03. Przed rozbiciem, ok. 7:35, załoga wysłała sygnał o problemach technicznych.

Dopiero dziś do wraku samolotu dotarł śmigłowiec z ekipą poszukiwawczo-ratowniczą. Znaleziono go wczoraj w górzystym, zalesionym terenie na wysokości 1100 m (03° 23' 80" N, 09° 80' 21" W). Okazało się, że nikt z lecących samolotem nie przeżył katastrofy. Wśród ofiar jest czworo dzieci.

Rozbity samolot CASA/Nurtanio C-212 Aviocar 200, nr rej. PK-TLF, nr ser. 88N/283, należał do PT. Buana Nusantara Water (NBA). Wyprodukowano go w 1989. Przed katastrofą wylatał 11329 h w 13626 lotach.

To kolejna katastrofa w Indonezji w tym roku (Katastrofa MA60, 2011-05-07) i następna, w której zniszczeniu uległ C-212 (Katastrofa C-212 w Indonezji, 2011-02-13).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra