Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Europejczycy przeciwko opłacie

Lotnictwo cywilne, 12 marca 2012

Według Financial Times, Airbus i 6 przewoźników lotniczych z Europy zwróciło się do rządów UE, ostrzegając przed negatywnymi skutkami wprowadzenia opłat za emisję dwutlenku węgla.

Silnik Rolls-Royce Trent 1000 pod skrzydłem Boeinga 787. Zmniejszenie zużycia paliwa, ograniczenia emisji szkodliwych substancji i hałasu, są głównymi wymogami dla projektantów nowych układów napędowych. Związane jest to zarówno z kwestiami finansowymi - opłaty za paliwo są jednymi z kluczowych wydatków linii lotniczych - jak i zaostrzaniem norm ochrony środowiska, szczególnie na Starym Kontynencie / Zdjęcie: Rolls-Royce

Niedzielna Financial Times oparła się na nieoficjalnych informacjach od jednego z przedstawicieli branży lotniczej. Utrzymuje on, że Aribus, a także British Airways, Virgin Atlantic, Lufthansa, Air France, Air Berlin i Iberia, zwróciły się z pismami do przywódców Francji, Hiszpanii, Niemiec i Wielkiej Brytanii, ostrzegającymi o negatywnych skutkach wprowadzenia opłat za emisję dwutlenku węgla.

Przepis ten obowiązuje linie lotnicze już od 1 stycznia bieżącego roku, jednak płatności - związane z przekroczeniem przyznanych limitów - będą pobierane od przyszłego roku. Regulacjom tym poddane zostały także linie spoza UE, co wywołało już sprzeciw wielu państw. Najsilniej zareagowały USA, której parlament zakazał w 2011 swoim przewoźnikom płacenia opłat emisyjnych (zobacz: Antyunijna uchwała Izby Reprezentantów), a także Chiny, które zmusiły prywatną Hong Kong Airlines do poinformowania, o możliwości rezygnacji z zakupu 10 Airbusów 380 (zobacz: A380 ofiarą sporu UE-Chiny?).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.