Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Certyfikat Dreamlinera z silnikami GE

Lotnictwo cywilne, 21 marca 2012

Boeing otrzymał certyfikat amerykańskich władz lotniczych FAA dla B787-8, wyposażonego w silniki General Electric GEnx. Otwiera to drogę do pierwszych dostaw.

GEnx pod skrzydłem jednego z prototypów Dreamlinera / Zdjęcie: Boeing

Pierwszą, już dostarczaną wersję Boeinga 787-8 napędzają silniki Rolls-Royce Trent 1000. Certyfikat dla tej wersji FAA wystawiły w sierpniu ubiegłego roku (zobacz: Certyfikat Dreamlinera).

Cykl badań alternatywnych jednostek GE zakończył się dopiero dzisiaj, uzyskaniem oficjalnego dopuszczenia do lotów komercyjnych wyposażonych weń Dreamlinerów. Zezwolenie dotyczy nowych silników Block 4 oraz modernizacji istniejących, modelu PIP1.

Silniki GEnx cieszą się większym powodzeniem, niż Trenty 1000. Według danych ze stycznia bieżącego roku, Boeing dysponował zamówieniami na 873 Dreamlinery, przy czym dla 584 samolotów określono typ jednostek napędowych. W 373 przypadków były to GEenx, jedynie dla 211 maszyn klienci wybrali silniki brytyjskiego koncernu.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.