Specjalizująca się w usługach leasingowych Air Lease Corporation (ALC) zamówiła 25 samolotów pasażerskich rodziny A350 XWB. Ich katalogowa wartość sięga niespełna 7,5 mld USD.
Zamówienie dotyczy 20 A350-900 i 5 A350-1000. Porozumienie zawiera w sobie także opcję na dodatkowe 5 A350-1000, co może zwiększyć ostateczną, katalogową wartość umowy do 9 mld USD. Strony nie podały terminu realizacji dostaw, jednak nie dojdzie do tego wcześniej niż w 2014, kiedy na rynku zadebiutują samoloty tego typu.
Zakontraktowane maszyny rodziny A350 zwiększają ogólny portfel zamówień ALC na samoloty Airbusa. Obecnie składa się on również z maszyn rodziny A320 (w tym 34 A321neo) i A330 (20 mld na otwarcie, 2011-06-21). Dodatkowo przedsiębiorstwo dysponuje lub oczekuje dostaw jednostek innych producentów, w tym: Boeingów rodzin B737 (Farnborough: Zamówienia Airbusa i Boeinga, 2012-07-13, Zamówienie na 60 B737, 2010-10-06), B787 i B777, Embraerów rodziny E-Jet i ATR 72-600. Tak duża dysproporcja w wielkości i potencjale maszyn jest wynikiem szerokiej gamy linii lotniczych korzystając z usług ALC. Wśród nich znajdzie się zarówno te większe, o zasięgu ponadregionalnym, jak np. KLM, czy Air France oraz te mniejsze, takie jak np. meksykańska Interjet, czy polska charterowa Bingo Airways.