Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Air Lease Corporation zamawia Airbusy

Lotnictwo cywilne, 04 lutego 2013

Specjalizująca się w usługach leasingowych Air Lease Corporation (ALC) zamówiła 25 samolotów pasażerskich rodziny A350 XWB. Ich katalogowa wartość sięga niespełna 7,5 mld USD.

Air Lease Corporation to założone w 2010 przedsiębiorstwo leasingowe z siedzibą w Los Angeles. Z jego usług korzysta ponad 70 przewoźników na całym świecie / Rysunek: Airbus

Zamówienie dotyczy 20 A350-900 i 5 A350-1000. Porozumienie zawiera w sobie także opcję na dodatkowe 5 A350-1000, co może zwiększyć ostateczną, katalogową wartość umowy do 9 mld USD. Strony nie podały terminu realizacji dostaw, jednak nie dojdzie do tego wcześniej niż w 2014, kiedy na rynku zadebiutują samoloty tego typu.

Zakontraktowane maszyny rodziny A350 zwiększają ogólny portfel zamówień ALC na samoloty Airbusa. Obecnie składa się on również z maszyn rodziny A320 (w tym 34 A321neo) i A330 (20 mld na otwarcie, 2011-06-21). Dodatkowo przedsiębiorstwo dysponuje lub oczekuje dostaw jednostek innych producentów, w tym: Boeingów rodzin B737 (Farnborough: Zamówienia Airbusa i Boeinga, 2012-07-13, Zamówienie na 60 B737, 2010-10-06), B787 i B777, Embraerów rodziny E-Jet i ATR 72-600. Tak duża dysproporcja w wielkości i potencjale maszyn jest wynikiem szerokiej gamy linii lotniczych korzystając z usług ALC. Wśród nich znajdzie się zarówno te większe, o zasięgu ponadregionalnym, jak np. KLM, czy Air France oraz te mniejsze, takie jak np. meksykańska Interjet, czy polska charterowa Bingo Airways.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.