Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

MO FR zamawia latające tankowce

Lotnictwo wojskowe, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 20 lutego 2013

MO FR zamówiło w zakładach Awiastar-SP z Ulianowska 31 latających tankowców Ił-78. Kontrakt jest wart 280 mld rubli.

Katalogowa cena latającego tankowca Ił-78 wynosi 3,5 mld rubli

Ministerstwo Obrony FR w październiku 2012 zamówiło w zakładach Awiastar-SP w Ulianowsku 39 samolotów transportowych Ił-476 (Ił-76MD-90A). Niedawno zamówienie zwiększono do 48 maszyn (Więcej transportowców Ił-476 dla WWS, 2013-02-07). Teraz MO FR finalizuje rozmowy na temat zakupu w Awiastar-SP 31 latających tankowców Ił-78. Kontrakt jest wart 280 mld rubli (ponad 9 mld USD). Płatności za dostawy mają być odroczone i rozpocząć się w 2017.

Według Wiedomosti, zakup nowych latających tankowców nie jest przewidziany w budżetach MO FR na najbliższe lata. Stąd warunek odroczenia płatności przy zawieraniu umowy. Produkcja będzie finansowana z kredytu udzielonego przez Sbierbank, którego warunki są jeszcze negocjowane (typowe oprocentowanie wynosi 6-8%). Do czasu rozpoczęcia płatności przez resort obrony Awiatar-SP powinien wyprodukować 20 z 79 zamówionych samolotów. W związku z tym wartość potrzebnego kredytu można oszacować na co najmniej miliard dolarów (ok. 30 mld rubli).

Do 2020, zgodnie planem modernizacji technicznej SZ, MO FR ma kupić ponad 100 samolotów dla lotnictwa transportowego. Wśród nich są maszyny typu Ił-112, Ił-476, Ił-76MD, Ił-78, An-124 i An-70.

 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.