Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowe odrzutowce Embraera

Lotnictwo cywilne, Strategia i polityka, 09 kwietnia 2008

We wtorek władze Impresa Brasileira de Aeronautica SA (Embraera), zdecydowały o oficjalnym rozpoczęciu rozwoju i późniejszej produkcji dwóch nowych typów odrzutowych samolotów dyspozycyjnych: MSJ i MLJ.


Embraer ma nadzieję, że dzięki nowym modelom samolotów dyspozycyjnym, będzie mógł skuteczniej rywalizować z kanadyjskim Bombardierem, dotychczasowym liderem tego segmentu rynku (zobacz: Bogatszy Bombardier) / Rysunek: Embraer

Embraer MSJ będzie miał zasięg 5560 km, mniejszy MLJ - 4260 km. W ofercie brazylijskiego producenta będą się plasowały między Legacy 600 a Phenomem 300. Ich projekty - razem z makietą kabiny - zostały po raz pierwszy publicznie pokazane w czasie targów lotniczych w Atlancie, w ubiegłym roku.

Władze przedsiębiorstwa szacują, że ich rozwój pochłonie ok. 750 mln USD. Produkcja powinna rozpocząć się, odpowiednio, w drugim półroczu 2012 i w 2013. Sprzedaż nowych samolotów ruszy w maju, w czasie targów European Business Aviation Convention and Exhibition (EBACE), w Genewie.

Ogłoszono również, że dostawcą silników będzie Honeywell. Samoloty będzie napędzał model HTF7500E, wywodzący się ze sprawdzonego i efektywnego HTF7000. Wybrano również partnera produkującego awionikę. Nowe samoloty Embraera zostaną wyposażone w zestaw Pro Line Fusion Rockwell Collinsa.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.