Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Maszt pierwszego Hobarta

Marynarka wojenna, 03 kwietnia 2013

Maszt pierwszego niszczyciela przeciwlotniczego typu Hobart, przyszłego HMAS Hobart został dostarczony do Adelaide, gdzie odbywa się montaż końcowy okrętów.Maszt pierwszego niszczyciela typu Hobart transportowany do Technoport Australia w Adelaide, na terenie którego mieści się stocznia ASC South. Tam będą prowadzone dalsze prace konstrukcyjne oraz montaż w kadłubie przyszłego HMAS Hobart /

Za konstrukcję masztu odpowiada przedsiębiorstwo MG Engineering. W ramach porozumienia z lipca 2012, o wartości 3,25 mln USD, producent jest zobowiązany do dostarczenia głównemu wykonawcy programu Air Warfare Destroyer (AWD), konsorcjum AWD Alliance, 3 stanowisk masztowych.

Każdy z masztów ma 22 m wysokości i masę 25 t. W ich wnętrzu mieszczą się kluczowe elementy systemu Aegis, stanowiącego serce Hobartów, w tym m.in. radar nawigacyjny oraz pracujący w paśmie X radar SPQ-9B Spook.

W najbliższym czasie kontynuowane będą prace nad samą strukturą masztową Hobartów (Dzielenie się Hobartami, 2012-03-11, Produkcja australijskich niszczycieli, 2010-04-15). Za ich realizację odpowiadać ma już jednak stocznia Australian Submarine Corporation (ASC) – główny wykonawca programu budowy australijskich AWD. Następnie maszt zostanie zamontowany w kadłubie pierwszego z okrętów, przyszłego HMAS Hobart.

 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.