Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

LAAD 2013: Nowe wersje KC-390

Lotnictwo wojskowe, 10 kwietnia 2013

Embraer poinformował, podczas odbywającej się w Rio de Janeiro wystawy LAAD, o nowych wersjach samolotu transportowego KC-390. Rozpoczęto także intensywną kampanię promocyjną w poszukiwaniu kolejnych nabywców.KC-390, które wejdą do wyposażenia brazylijskich wojsk lotniczych, zastąpią C-130 Hercules, używane obecnie przez 1º/1º Grupo de Transporte i 1º Grupo de Transporte de Tropa, stacjonujące w Rio de Janeiro. Samoloty będą także operowały z lotnisk leżących na terenie Amazonii / Rysunek: Embraer

Brazylijskie przedsiębiorstwo zamierza uczynić ze swojego produktu wielozadaniowy statek powietrzny. Dotychczas KC-390 miał być przeznaczony do transportu ładunków i ludzi, desantowania spadochroniarzy i palet, przetaczania paliwa podczas lotu oraz przewozu rannych i chorych. Według portalu defesanet obecnie mówi się także o użyciu go do zadań poszukiwawczo-ratowniczych i jako samolotu pożarniczego.

Oblot pierwszego z dwóch prototypów KC-390 zaplanowany jest w drugiej połowie przyszłego roku (Zielone światło dla KC-390, 2013-03-26), jednak przedstawiciele Embraera spodziewają się, że już na początku 2014 podpiszą pierwsze kontrakty finalizujące zawarte dotychczas porozumienia.

Do nabycia KC-390, w liczbie ponad 60, zobowiązały się: Argentyna, Brazylia, Chile, Czechy, Kolumbia i Portugalia. Producent szacuje, że zapotrzebowanie rynku na nowe brazylijskie transportowce wynosi ponad 700 samolotów. Ich cena jednostkowa wynosić ma ok. 70 mln USD.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.