Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Eclipse w Europie

Lotnictwo cywilne, 03 maja 2013

Aeris Aviation rozpoczęła turę promocyjną ultralekkiego odrzutowca (VLJ) Total Eclipse w Europie. Samolot będzie oferowany także w programie współwłasności.

Wyłączny dystrybutor w Europie samolotów rodziny Eclipse – Aeris Aviation z W. Brytanii otrzymał do dyspozycji pierwszy Total Eclipse w lutym. W ubiegłym miesiącu rozpoczęła się jego tura promocyjna po Europie. Samoloty EA550 są oferowane także w ramach programu współwłasności. Najmniejszy udział może wynosić jedną ósmą wartości samolotu. Oferta dotyczy zarówno osób fizycznych, jak i prawnych.

W czasie tury demonstracyjnej Total Eclipse odwiedzi wiele najważniejszych miast Europy. Będzie w nich można skorzystać z możliwości odbycia lotu samolotem. Półgodzinny lot ma kosztować 500 Euro. 21-23 maja Eclipse będzie pokazany na EBACE w Genewie.

EA550 ma kosztować 2,85 mln USD. By zapłacić mniej za możliwość jego użytkowania można zostać współwłaścicielem samolotu. Dla przykładu – by uzyskać jedną czwartą udziału wystarczy niewiele ponad 700 tys. USD. Za tę kwotę można mieć do dyspozycji EA550 przez 90 dni w roku. Według koncepcji Aeris Aviation, w tym czasie trzeba wylatać 50 godzin. W Wielkiej Brytanii przedpłata za godzinę lotu wynosi 1200 funtów. Ta kwota nie zawiera opłat za użytkowanie przestrzeni powietrznej i lotnisk.

Aeris nie oferuje możliwości dzierżawienia EA550. Może natomiast zarządzać flotą sprzedanych samolotów. Szkolić i wynajmować pilotów, przechowywać samoloty, obsługiwać je, dostarczać paliwo itp. Możliwe jest tworzenie regionalnych ośrodków serwisowych, z których będą korzystać lokalni współwłaściciele Eclipse.

Promocja EA550 stwarza spore problemy od czasu, gdy w 2008 upadł pierwotny właściciel marki i pomysłodawca programu – Eclipse Aviation. Około 20 z 261 sprzedanych przez niego Eclipse znalazło się w Europie. Ich właściciele mają poważne problemy z ich użytkowaniem (43 Eclipse 500 na lotnisku, 2012-10-23) mimo poniesienia znacznych kosztów na zakup i przygotowanie eksploatacji.

Certyfikacja EA550 w USA jest planowana na lipiec 2013. W Europie samolot otrzyma certyfikat zapewne rok później. Aeris Aviation chce rozpocząć sprzedaż EA550 (także w postaci udziałów) po zakończeniu pierwszej rundy promocyjnej, w trzecim kwartale br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.