Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Airbusy neo dla Air New Zealand

Lotnictwo cywilne, 02 czerwca 2014

Narodowy przewoźnik Nowej Zelandii zamówił wąskokadłubowe Airbusy za sumę 1,6 mld USD.

Wizualizacja A321neo w barwach Air New Zealand / Rysunek: Airbus

Linie Air New Zealand złożyły wczoraj zamówienie na nowe samoloty wąskokadłubowe produkowane przez koncern z Tuluzy. Dotyczy ono zakupu 3 A321neo, 10 A320neo i jednego A320ceo. Ich wartość, według cen katalogowych, to 1,6 mld USD (4,87 mld zł).

Konkurs wyboru nowych samolotów rozegrał się między Airbusem i Boeingiem. Ostatecznie nowozelandzkie towarzystwo zdecydowało się na kontynuację wcześniejszej polityki. Obecnie we flocie linii znajdują się 22 A320, które służą do obsługi połączeń krajowych i z pobliskimi wyspami Pacyfiku.

Jako pierwszy, już w 2015, na Antypody trafi pojedynczy A320ceo. Następnie, w latach 2017-2019, dołączą do niego pozostałe samoloty. W pierwszej kolejności nowozelandczycy odbiorą A321neo.

Przewoźnik wciąż jeszcze nie zdecydował się na wybór zespołu napędowego dla Airbusów neo. W grę wchodzą CFM International Leap-1A lub Pratt & Whitney PW1100G. Decyzja w tej sprawie zostanie podjęta w grudniu br.

Niebawem flota Air New Zealand powiększy się o najnowsze Boeingi 787-9 (Nowozelandzki 787-9 w nowym malowaniu , 2014-04-07).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.