Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Mi-26TS dla ChRL

Lotnictwo cywilne, 02 lipca 2014

 

Władze ChRL zamówiły kolejny ciężki śmigłowiec transportowy Mi-26TS.

Na terenie ChRL operują obecnie 3 śmigłowce Mi-26TS. Do ich zadań należy transport ciężkich ładunków, ludzi i sprzętu, gaszenie pożarów i ewakuacja ofiar klęsk żywiołowych / Zdjęcie: Wiertoloty Rossiji

Przedsiębiorstwo Lectern Aviation Supplies z ChRL zawarło z holdingiem Wiertoloty Rossiji porozumienie w sprawie zakupu ciężkiego śmigłowca transportowego Mi-26TS. Będzie on przekazany w połowie 2015 władzom prowincji Szantung, gdzie posłuży do zadań transportowych, gaszenia pożarów lasów i niesienia pomocy ofiarom klęsk żywiołowych.

Mi-26 jest największym w świecie śmigłowcem transportowym, zdolnym do przewozu, we wnętrzu ładowni lub na zawiesiu pod kadłubem, ładunku o masie 20 t (Mi-26 ewakuował norweskiego Sea Kinga, 2012-12-29, Mi-26T ewakuował Chinooka w Afganistanie, 2009-10-14). Aktualnie w ChRL eksploatowane są 3 Mi-26TS – 2 należą do Qingdao Helicopter, a trzeci do Flying Dragon. Okazały się one szczególnie przydatne podczas akcji ratowniczych po trzęsieniach ziemi, które nawiedziły prowincję Syczuan w 2008 i 2013, przewożąc na tereny dotknięte klęską oddziały wojska, ekipy ratowników, ciężki sprzęt, zaopatrzenie i wyposażenie, a także ewakuując poszkodowanych i rannych.

Obecnie biuro im. Mila prowadzi prace nad zmodernizowaną wersją wiropłata, oznaczoną jako Mi-26T2. Będzie on wyposażony w nową awionikę glass cockpit BREO-26, z 5 wielofunkcyjnymi ciekłokrystalicznymi wyświetlaczami, cyfrowego autopilota i układ nawigacji NAVSTAR/GLONASS. Umożliwi to zmniejszenie załogi lotniczej z 5 osób do 2 pilotów i operatora ładunku.

 


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.