Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Popyt na Fokkery nie słabnie

Lotnictwo cywilne, 22 lipca 2014

Fokker Services wciąż znajduje chętnych na swoje samoloty.

Fokker 100 w barwach Bek Air. Aktualnie przewoźnik ma we flocie 6 tego typu odrzutowców. Niebawem dołączą do nich 2 kolejne / Zdjęcie: Fokker Services

Przedsiębiorstwo Fokker Services, będące częścią Fokker Technologies, nie narzeka na brak chętnych do eksploatacji samolotów już nieistniejącego producenta. Działalność Fokker Services polega na ułatwieniu pozyskania statków powietrznych przez linie od sprzedawców i leasingodawców za pośrednictwem programu FLYFokker, a następnie zapewnienie ich kompleksowej obsługi.

W ub. r. użytkownicy zamówili 23 Fokkery z napędem śmigłowym i odrzutowym (Fokkery wciąż popularne, 2014-01-21). Natomiast w 1. połowie br. dostarczono już 19 samolotów – 7 Fokkerów 50, 8 Fokkerów 70 i 4 Fokkery 100. Co najważniejsze, nabyli je nie tylko dotychczasowi, ale także nowi operatorzy. Dodatkowo przedłużono leasing samolotów już eksploatowanych.

Insel Air, z Antyli Holenderskich, posiadające 3 Fokkery 50, zamówiło kolejne 2 samoloty tego typu, a także 3 odrzutowe Fokkery 100, w celu rozwoju siatki połączeń. Natomiast Fly Always z Surinamu pozyskały parę Fokkerów 70.

Z kolei na posiadanie Fokkerów 50 zdecydowali się dwaj przewoźnicy z Meksyku – Air Cuahonte i dba Mayair. Oprócz tego 3 linie z Afryki Wschodniej zamówiły 4 samoloty tego typu.

Po 2 odrzutowce Fokker 100 zostały pozyskane przez Bek Air z Kazachstanu i holenderskie przedsiębiorstwo leasingowe Denim Air. Alliance z Australii nabyły 3 Fokkery 70, a Virgin Australia przedłużyły wypożyczenie 3 Fokkerów 100.  


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.