Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy A350 dla Qatar Airways

Lotnictwo cywilne, 22 grudnia 2014

Narodowy przewoźnik Kataru odebrał, jako pierwszy w świecie, samolot Airbus A350.

Pierwszy seryjny A350-900, przekazany Qatar Airways / Zdjęcie: Airbus

Dzisiaj w Tuluzie przedstawiciele koncernu Airbus Industries przekazali na ręce Qatar Airways pierwszy seryjny samolot szerokokadłubowy A350-900 (Pierwsza trasa katarskich A350, 2014-10-21). Katarskie towarzystwo było pierwszym w świecie, które złożyło zamówienie na samoloty tego typu.

Warto wspomnieć, że Qatar Airways były także pierwszymi liniami, które wprowadziły do eksploatacji inne samoloty produkowane przez koncern z Tuluzy – A330 i A380. Program A350 zapoczątkowano 8 lat temu. Jego celem było zdobycie przewagi nad dwoma konstrukcjami, opracowanymi przez Boeinga – 777 i 787.

Dotychczas Airbus zdobył zamówienia na 778 A350, od 41 linii z całego świata. W liczbie tej jest 577 A350-900, 169 większych A350-1000 i 32 A350-800 – najmniejsze z rodziny.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.