Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A350 w podwójnych barwach

Lotnictwo cywilne, 04 lutego 2014

Airbus zaprezentował przedseryjnego A350 w malowaniu własnym i Qatar Airways.

Przedseryjny A350-900 (MSN4) w barwach producenta i Qatar Airways / Zdjęcie: Airbus

Akbar Al Baker, szef linii Qatar Airways, złożył wizytę w zakładach Airbusa w Tuluzie, aby zapoznać się z postępami programu A350. Z tej okazji producent przygotował dla niego nie lada niespodziankę.

Był nią najnowszy przedseryjny A350-900, MSN4, w okolicznościowym malowaniu. Przednia część kadłuba ma barwy Qatar Airways, a tylna – producenta. Na samolocie naniesiono także informację, że katarskie linie były pierwszym nabywcą A350, kupując kilka lat temu 80 statków powietrznych tego typu. Jest to zarazem największe złożone dotąd zamówienie na A350 (80 samolotów Qatar Airways, 2010-03-08).

Przewoźnik odbierze pierwszego seryjnego A350-900 w br. Obecnie w Tuluzie trwa jego montaż końcowy.

Natomiast MSN4 już wkrótce dołączy do 3 innych samolotów tego typu, używanych do prób w locie i eksploatacyjnych (Zamrażanie A350, 2014-01-30). Katarski A350 posłuży do badań poziomu emitowanego hałasu, odporności na wyładowania elektrostatyczne i dopracowania awioniki. Oprócz tego będzie używany do szkolenia załóg latających i personelu technicznego Qatar Airways.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.