Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Próbny rozruch silników PC-24

Lotnictwo cywilne, 20 lutego 2015

W zakładach Pilatusa przeprowadzono pierwszy rozruch silników najnowszego szwajcarskiego biznesjeta, PC-24.

Drugi prototyp PC-24 podczas próbnego rozruchu silników / Zdjęcie: 24heures.ch

Przedwczoraj, w zakładach Pilatus Aircraft w szwajcarskim Stans przeprowadzono pierwszy naziemny rozruch silników samolotu odrzutowego klasy biznes, PC-24 (EBACE 2013: Pilatus przedstawia PC-24, 2013-05-21). Zespół napędowy samolotu stanowią dwa silniki turbowentylatorowe Williams FJ44-4A, rozwijające ciąg 15,1 kN każdy.

Co warte uwagi, próba została zrealizowana z użyciem drugiego prototypu PC-24. Pierwszy prototyp został oficjalnie zaprezentowany w sierpniu ub. r. Wówczas mówiono, że dwa następne przedseryjne samoloty mają ujrzeć światło dzienne w lutym i sierpniu 2015. Jednak producent nie opublikował dotychczas żadnych informacji na ten temat.

Oblot pierwszego PC-24 zaplanowano w maju br. Próby w locie 3 prototypów mają potrwać przez następne 2 lata. Uzyskanie Certyfikatu Typu EASA ma nastąpić na początku 2017. Dostawy seryjnych PC-24 rozpoczną się zaraz potem. Dotychczas producent zdobył zamówienia na ponad 80 samolotów.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.