Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne An-124 dla Wołga-Dniepr

Lotnictwo cywilne, 19 października 2015

Linie Wołga-Dniepr zamówiły dwa kolejne samoloty transportowe An-124-100.

Dzięki najnowszej transakcji flota Rusłanów linii Wołga-Dniepr wzrośnie do 14 samolotów / Zdjęcie: Wołga-Dniepr

Linie Wołga-Dniepr, jeden z czołowych przewoźników cargo w świecie, zamówiły dwa kolejne samoloty transportowe Antonow An-124-100 Rusłan. Finansowaniem transakcji zajmie się ZAO Sbierbank Leasing.

Nabycie nowych An-124-100 jest jednym z elementów strategii rozwoju naszej grupy do 2020, która zakłada powiększenie floty o nowe samoloty – powiedział starszy wiceprezes Grupy Wołga-Dniepr, Siergiej Szklianik. Dwa dodatkowe Rusłany zapewnią nam pozycję lidera na globalnym rynku przewozów ładunków wielkogabarytowych i o bardzo dużej masie – dodał Denis Gliznuca, wiceprezes ds. sprzedaży linii Wołga-Dniepr.

Grupa Wołga-Dniepr ma aż 62% udziałów w światowym rynku przewozów towarowych, specjalizującą się w transporcie ładunków nietypowych i wielkogabarytowych. Linie Wołga-Dniepr dysponują flotą 12 An-124-100 i 5 Iliuszynami Ił-76TD-90WD (Paliwooszczędne malowanie An-124, 2015-04-24). Natomiast wchodzące w skład grupy towarzystwo AirBridgeCargo ma aktualnie 15 towarowych Boeingów 747 (5 747-400ERF, 4 747-400F i sześć najnowszych 747-8F) oraz dwa Boeingi 737-400F (AirBridge Cargo operuje z EuroAirportu, 2014-09-23).  


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra