Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Cargolux poszukują pilotów

Lotnictwo cywilne, 01 grudnia 2015

Przewoźnik z Luksemburga zamierza w przyszłym roku zatrudnić 100 nowych pilotów.

Zdjęcie: Cargolux

W ramach strategii rozwoju Cargolux, będące jednymi z największych linii cargo w Europie, zamierzają zwiększyć zatrudnienie. W przyszłym roku ich personel ma powiększyć się o 120 osób, w tym aż 100 pilotów. Ma to też zapewnić zmniejszenie obciążenia załóg lotniczych.

Oprócz tego, w trzecim kwartale 2016 para Boeingów 747-400BCF zostanie zastąpiona przez 3 747-400F. W ten sposób flota towarzystwa zwiększy się do 26 samolotów tego typu (Hołd dla ojca Boeinga 747, 2015-03-10).

Siatka połączeń luksemburskiego towarzystwa obejmuje 90 destynacji, z których do 70 wykonywane są wyłącznie loty cargo. Przewoźnik ma też własne centrum obsługi, specjalizujące się w przeglądach Boeingów 747 i 777.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra