Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trzeci KC-46A w powietrzu

Lotnictwo wojskowe, 07 marca 2016

W zakładach Boeinga oblatano trzeci przedseryjny samolot transportowo-tankujący KC-46A Pegasus.

KC-46A EMD-4 także został wyposażony w docelową instalację pozwalającą na podawanie paliwa innym samolotom / Zdjęcie: Boeing

Samolot, który wzbił się w powietrze 2 marca, jest trzecim z kolei Pegasusem, a zarazem drugim KC-46A w docelowej konfiguracji, oznaczonym jako EMD-4. Jest on wyposażony w instalację paliwową i urządzenia do przetaczania nafty. Start samolotu nastąpił z lotniska Paine Field, a lądowanie miało miejsce na Boeing Field w Seattle.

Obecnie trwają sprawdzenia EMD-4 po locie i prowadzona jest kalibracja przyrządów przed następnymi próbami. Samolot weźmie udział w badaniach, mających na celu zademonstrowanie, że jest zdolny podawać paliwo aż 18 różnym typom samolotów, a także pobierać naftę od innych tankowców (Hornet tankuje z Pegasusa, 2016-02-15).

Pierwszy przedseryjny Pegasus (EMD-1), oznaczany jako 767-2C, spędził dotychczas w powietrzu ponad 260 h od oblotu, który miał miejsce w grudniu 2014. Z kolei EMD-2, będący pierwszym kompletnie wyposażonym KC-46A, wzbił się w powietrze we wrześniu 2015 i wylatał ponad 180 h. Ostatni przedseryjny Pegasus (EMD-3), także w wersji 767-2C, ma dołączyć do nich przed końcem br.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.