Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Medyczny Bell 505

Lotnictwo cywilne, 01 kwietnia 2016

Przedsiębiorstwo United Rotorcraft opracowało zestaw wyposażenia medycznego dla śmigłowca Bell 505.

Makieta śmigłowca Bell 505 z zabudowanym w kabinie wyposażeniem medycznym / Zdjęcie: United Rotorcraft

Inżynierowie United Rotorcraft, będącego działem Air Methods, największego w USA operatora śmigłowcowej służby ratownictwa medycznego, opracowali kolejny zestaw wyposażenia (Heli-Expo 2015: Belle 407GXP dla Air Methods, 2015-03-04). Tym razem jest on przeznaczony dla śmigłowca lekkiego Bell 505 Jet Ranger X (Próby Bella 505, 2015-10-12).

Zestaw, dzięki któremu można przekształcić Jet Rangera w pełnoprawny wiropłat ratowniczy, obejmuje nosze mocowane do podłogi kabiny, moduł z wyposażeniem medycznym, zabudowany na tylnej wrędze, zajmujący miejsce tylnego fotela pasażerskiego i przegrodę, oddzielającą pilota od pacjenta. Co najważniejsze, jego zabudowanie nie wymaga wprowadzenia żadnych zmian w strukturze śmigłowca.

Masa własna zestawu to nieco ponad 27 kg. Jego zabudowanie w kabinie Bella 505 zajmuje ok. 30 minut.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.