Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

A380 do Johannesburga

Lotnictwo cywilne, 29 lipca 2016

Linie Emirates poinformowały o planowanym wprowadzeniu samolotu A380 na jednym z czterech codziennych połączeń Dubaj-Johannesburg, od 1 lutego 2017.

Od 1 lutego 2017 jeden z 4 codziennych rejsów Emirates na trasie Dubaj-Johannesburg obsługiwany będzie przez A380 / Zdjęcie: Emirates

Obecnie wszystkie cztery rejsy obsługiwane są przez Boeinga 777 – to najbardziej popularna trasa w siatce połączeń Emirates w Afryce, na której w ciągu ostatnich 5 lat przewoźnik przewiózł ponad 3 mln pasażerów. W lutym Johannesburg dołączy do ponad 40 kierunków w siatce połączeń Emirates, obsługiwanych przez A380.

Na jego pokładzie będzie dostępnych łącznie 516 miejsc – 14 prywatnych kabin w  pierwszej, 76 rozkładanych do pozycji leżącej foteli w klasie biznes i 426 siedzeń w klasie ekonomicznej. Airbus A380 Emirates słynie z salonu na górnym pokładzie dla pasażerów klasy pierwszej i klasy biznes, w którym mogą spotykać się, rozmawiać lub odpocząć. Podróżujący klasą pierwszą mogą dodatkowo skorzystać z pokładowych pryszniców.

Ponadto linie oferują pasażerom premium darmową usługę szoferską, dostęp do komfortowej poczekalni lotniskowej i przyspieszoną odprawę przed wszystkimi lotami przewoźnika na lotnisku im O. R. Tambo w Johannesburgu. Wszyscy podróżujący A380 linii Emirates, które niedawno zdobyły tytuł najlepszej linii lotniczej w 2016 i zostały wyróżnione za najlepszy system rozrywki pokładowej w prestiżowym plebiscycie Skytrax World Airline Awards, mają dostęp do ponad 2500 kanałów z najnowszymi filmami, muzyką, programami telewizyjnymi i grami w systemie ice, a także do bezpłatnego bezprzewodowego Internetu. Podobnie pasażerowie mogą spodziewać się wykwintnych posiłków inspirowanych kuchnią regionalną i międzynarodową (Emirates najlepszymi liniami na świecie , 2016-07-13).

Linie Emirates są największym operatorem A380 na świecie – obecnie dysponują 81 samolotami tego typu i oczekują na dostawę kolejnych 61. Obsługują one loty do najpopularniejszych destynacji, m. in. Nowego Jorku, Los Angeles, Londynu-Heathrow, Madrytu, Monachium, Barcelony, Paryża, Bangkoku, Hongkongu, Pekinu, Singapuru, Sydney, czy Auckland (Dwa A380 na trasie do Mediolanu , 2016-07-22).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra