Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Dwa A380 na trasie do Mediolanu

Lotnictwo cywilne, 22 lipca 2016

Linie Emirates zwiększają oferowanie na trasie do Mediolanu, wprowadzając drugie codzienne połączenie obsługiwane przez Airbusa A380.

Od 1 października drugie codzienne połączenie Emirates do Mediolanu obsługiwane będzie przez A380 / Zdjęcie: Emirates

Linie Emirates poinformowały o planach zwiększenia oferowania na trasie Dubaj-Mediolan, poprzez wprowadzenie drugiego codziennego połączenia obsługiwanego przez Airbusa A380. Zamiana Boeinga 777-300ER na samolot dwupokładowy zapewni na tej trasie dodatkowe 1834 miejsca tygodniowo. Od 1 października rejsy będą realizowane przez A380 w konfiguracji trzyklasowej, który oferuje 14 miejsc w klasie pierwszej, 76 w klasie biznes i 401 w klasie ekonomicznej.

Obecnie przewoźnik wykonuje 3 loty dziennie na trasie Dubaj-Mediolan i 1 lot dziennie z Mediolanu do Nowego Jorku (JFK). Ponadto Emirates zapewniają wygodne połączenia kolejowe z lotniska do ponad 700 stacji na terytorium Włoch w ramach umowy z przewoźnikiem Trenitalia.

Powiązania Mediolanu z Emirates wykraczają daleko poza połączenia lotnicze. Przewoźnik od 2010 sponsoruje klub piłkarski AC Milan, a obecna umowa sponsorska obowiązuje do końca sezonu 2019/20 (Emirates świętują zakończenie sezonu , 2016-06-06).

Ponadto Emirates SkyCargo ułatwiają import i eksport najważniejszych produktów, łącząc włoskie przedsiębiorstwa ze światem. W 2015 przewoźnik przetransportował z Mediolanu 22 tys. t cargo, m.in. samochody, marmur, produkty spożywcze, środki lecznicze, odzież i obuwie, które trafiły do Zjednoczonych Emiratów Arabskich, Indii, Hongkongu, USA, Australii i Meksyku.

Przewoźnik stale i dynamicznie się rozwija odnotowując zyski nieprzerwanie od ostatnich 27 lat. W roku podatkowym 2014-15 Emirates – przy całkowitej niezależności finansowej i bez ochrony ze strony państwa – przewiozły 49,3 mln pasażerów i odnotowały zysk netto w wysokości 1,5 mld USD (niemal 6 mld zł), a dochody Grupy Emirates wzrosły o 10% do poziomu 26,3 mld USD (ponad 104 mld zł, Emirates najlepszymi liniami na świecie , 2016-07-13).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2018 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.