Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Oblot Gulfstreama G600

Lotnictwo cywilne, 19 grudnia 2016

W zakładach Gulfstreama w Savannah oblatano pierwszy prototyp odrzutowca klasy biznes G600.

Pierwszy prototyp najnowszego amerykańskiego odrzutowca klasy biznes Gulfstream G600 został już oblatany / Zdjęcie: Gulfstream

Pierwszy przedseryjny odrzutowiec klasy biznes Gulfstream G600 wystartował do lotu z międzynarodowego portu lotniczego Savannah-Hilton Head w piątek o 13:50 czasu lokalnego. G600 spędził w powietrzu 2 h 53 min i wylądował na tym samym lotnisku. Załogę samolotu stanowili piloci doświadczalni Gulfstreama  Scott Martin i Todd Abler, których wspierał inżynier prób w locie Nathaniel Rutland.

– Rozpoczęcie programu prób w locie G600 to wielkie wydarzenie dla nas i dla naszych klientów, którzy obserwowali jego rozwój od początku. Dzisiejszy oblot to wielki krok naprzód na drodze do certyfikacji i rozpoczęcia dostaw. Pierwszy lot przebiegał dokładnie tak, jak przewidywaliśmy, dzięki naszym laboratoriom naziemnym – powiedział prezes Gulfstreama Mark Burns.

G600 ma być zdolny do przebycia dystansu 11 482 km przy prędkości M0,85 lub 8 890 km, podróżując z prędkością M0,90. Jego prędkość maksymalna wynosić ma M0,925. W programie prób w locie wezmą udział jeszcze 2 przedseryjne G600. Ich obloty mają odbyć się w pierwszych miesiącach 2017 (Coraz bliżej oblotu G600, 2016-11-02).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.