Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Zapotrzebowanie na Fokkery nie słabnie

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 01 lutego 2018

Spółka Fokker Services, będąca częścią GKN Aerospace informuje, że w 2017 do eksploatacji wprowadzono 39 samolotów komunikacyjnych Fokkera. Obecnie na całym świecie użytkowanych jest około 400 samolotów nieistniejącego holenderskiego producenta.

Nowym operatorem Fokkerów są cypryjskie linie Tus Air / Zdjęcie: Fokker Services

Nowym operatorem Fokkerów są cypryjskie linie Tus Air, które zakupiły 2 F100 i 4 F70. Holenderska ATS nabyła Fokkera 70, który zostanie oddany do użytku w bieżącym roku. W Europie odnotowano również duże zapotrzebowanie na leasing od różnych tradycyjnych operatorów Fokkerów 100.

Australijskie Alliance Airlines odkupiły od rządu Holandii Fokkera 70, a z innego źródła – przystosowanego do przewozu VIP-ów Fokkera 100. Samoloty te będą używane do przewozów biznesowych i VIP-ów w całej Australii.

MWG Limited z Birmy zakupiło 2 Fokkery 70, które są używane na trasach krajowych i regionalnych. Bek Air z Kazachstanu dodały 2 Fokkery 100 do swojej ciągle rosnącej floty, a LEASCOR z Filipinach stał się nowym operatorem Fokkera, gdy w grudniu wprowadził do eksploatacji turbośmigłowego F50.

Meksykańskie towarzystwo Maya-ir odebrało 2 Fokkery 50, a Fly All Ways z  Surinamu – jednego Fokkera 70. Nieujawniony start-up z Ameryki Południowej zakupił dwa Fokkery 70, które zacznie użytkować w ciągu tego roku. Inny anonimowy operator nabył kolejnego Fokkera 100.

Jetways Airlines z Kenii dodały do swojej floty 4 Fokkery 50, w tym 2 towarowe i pojedynczego Fokkera 70, a 6 kolejnych Fokkerów 50 trafiło do różnych operatorów w Afryce Wschodniej. Avmax z Kanady odkupiły 4 Fokkery 50 od Air Iceland, z czego 3 zostały następnie sprzedane operatorom w Kenii.

Cieszymy się z istniejących i nowych operatorów samolotów Fokkera i pozyskania wielu dostępnych Fokkerów 70 – skomentował ubiegły rok dyrektor remarketingu samolotów Fokker Services Peter van Oostrum (Ostatnie Fokkery KLM, 2017-06-09).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.