Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Air Niugini zamawiają Boeingi 737 Max

Lotnictwo cywilne, 19 lutego 2016

Przewoźnik z Papui-Nowej Gwinei zamówił 4 Boeingi 737 Max 8.

Flota Air Niugini powiększy się o 4 Boeingi 737 Max 8 / Rysunek: Boeing

Podczas trwającej w Singapurze wystawy Boeing i Air Niugini obwieściły podpisanie umowy zakupu 4 samolotów wąskokadłubowych 737 Max 8 (10 tys. zamówionych silników Leap, 2016-02-09). Wartość transakcji, według cen katalogowych, to 440 mln USD (ponad 1,7 mld zł). Zamówienie było poprzednio anonsowane jako złożone przez nieujawnionego klienta.

– Papua-Nowa Gwinea jest wyjątkowym miejscem na ziemi, a 737 Max 8 pozwolą nam połączyć je w sposób skuteczny i ekonomiczny z resztą świata. Doskonałe 737 Max umożliwią nam zwiększenie częstotliwości połączeń i zdobycie nowych rynków przez Air Niugini – powiedział prezes linii Sir Frederick Reiher.

Flota Air Niugini składa się obecnie z 2 Boeingów 737-800, jednego 737-700, pary 767-300ER, 10 Fokkerów 70 / 100 i 3 Bombardierów Q400 (Fokkery 70 dla Air Niugini , 2015-10-21). Linie oczekują na dostawę Dreamlinera 787-8.

Siatka połączeń Air Niugini obejmuje ponad 25 destynacji. Samoloty towarzystwa operują z hubu w Port Moresy, docierając do Australii, Singapuru, Indonezji, Fidżi, Filipin, Wysp Salomona, Hong Kongu, Vanuatu, Japonii i niebawem ChRL.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.