Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne próby KC-46A

Lotnictwo wojskowe, Przemysł lotniczy, 06 kwietnia 2018

Boeing przeprowadził kolejne próby wzajemnego tankowania wielozadaniowych samolotów transportowo-tankujących KC-46A Pegasus. W ramach testów certyfikacyjnych jeden z KC-46A pobrał od innego Pegasusa 66 225 kg paliwa.

KC-46A pobiera paliwo z innego Pegasusa / Zdjęcie: Boeing

Lot, w trakcie którego wykonano wzajemne tankowanie trwał 3 h 40 min. Obydwa samoloty wystartowały i wylądowały na lotnisku Boeing Field, leżącym na południe od Seattle.

W trakcie testów certyfikacyjnych wymaganych przez Federalną Administrację Lotnictwa (FAA), KC-46A wykazał zdolność do bezpiecznego pobierania paliwa z trzech wojskowych tankowców – KC-46A Pegasus, KC-135 Stratotanker i KC-10 Extender. W ramach testów Pegasusy pobrały łącznie 245 212 kg nafty podczas 68 kontaktów.

Zespół Boeinga i US Air Force pracuje obecnie nad ukończeniem prób niezbędnych do uzyskania Uzupełniającego Certyfikatu Typu, które dotyczą urządzeń wojskowych zabudowanych w cywilnym Boeingu 767-2C w celu przekształcenia go w tankowiec. Do tej pory przedseryjne KC-46 wylatały ponad 2700 h i przeprowadziły ponad 2500 kontaktów z uzupełnianiem paliwa, przetaczając naftę samolotom bojowym F-16, F/A-18, AV-8B i A-10 transportowemu C-17 i w/w KC-10, KC-135 i KC-46 (Japonia kupiła pierwszego KC-46A, 2017-12-27).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.