Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Kolejne A320neo dla SAS

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 11 kwietnia 2018

Grupa SAS złożyła zamówienie na 35 samolotów rodziny A320neo, z opcją na 5 kolejnych i wydzierżawi 15 dodatkowych A320neo od przedsiębiorstw leasingowych. Spowoduje to, że SAS stanie się operatorem floty złożonej wyłącznie z samolotów produkowanych przez koncern z Tuluzy. Dostawy nowej partii 50 A320neo dla SAS mają zostać zrealizowane do 2023 / Zdjęcie: Airbus

Według tygodnika Flight 15 leasingowanych A320neo ma trafić do SAS w l. 2019-2021. Pozostałych 35 zostanie dostarczonych bezpośrednio od producenta, do 2023. Wszystkie będą wyposażone w nowe wnętrze i szerokopasmowe Wi-Fi.

Nieco ponad rok temu zaczęliśmy wprowadzać do służby nowe Airbusy A320neo i od tego czasu otrzymaliśmy bardzo pozytywne odpowiedzi od naszych klientów. Dlatego cieszę się, że dzięki temu zamówieniu możemy nadal ulepszać i inwestować w naszą ofertę dla klientów, a tym samym w przyszłość SAS. Po raz pierwszy tworzymy także zunifikowaną i efektywniejsza flotę – stwierdził Rickard Gustafson, prezes i dyrektor generalny SAS.

Jesteśmy dumni z tego ponownego zobowiązania SAS. Jest to idealny wybór dla SAS, w celu wymiany samolotów starszej generacji. Oznacza to, że więcej pasażerów SAS będzie nadal cieszyć się najlepszym komfortem – powiedział Eric Schulz, dyrektor ds. handlowych Airbus Commercial Aircraft.

SAS jest klientem Airbusa od 1980. Nowe A320neo dołączą do floty SAS liczącej 8 A340-300, 8 A330-300, 8 A321ceo, 17 A320neo, 11 A320ceo i 4 A319ceo, a także 10 Boeingów 737-600, 28 737-800 i 29 737-800 oraz 9 ATR 72-600, 26 Bombardierów CRJ900 i jednego CRJ1000. Wybór silnika dla nowych A320neo, które zastąpią A320ceo i Boeingi 737, zostanie ogłoszony w późniejszym terminie. Eksploatowane obecnie przez SAS A320neo są napędzane silnikami CFM International Leap-1A (SAS odbiera pierwszego A320neo, 2016-10-27).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.