Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Nowy A330-300 dla SAS

Lotnictwo cywilne, 21 września 2015

Scandinavian Airlines odebrały pierwszego A330-300 o zwiększonej masie startowej.

Nowy A330-300 przekazany dzisiaj SAS. Linie odbiorą jeszcze 3 samoloty tej wersji / Zdjęcie: Airbus

Dzisiaj w Tuluzie Airbus przekazał Scandinavian Airlines (SAS) nowego A330-300, o maksymalnej masie startowej zwiększonej do 242 t (Certyfikat dla 242-tonowego A330-200, 2015-09-09). SAS są pierwszym europejskim przewoźnikiem użytkującym ten typ. Samolot przeznaczony dla Skandynawów jest napędzany silnikami Rolls-Royce Trent 700.

Nowa wersja A330 jest zdolna do przebycia maksymalnie 11 300 km, zużywając zarazem 2% mniej paliwa w porównaniu z klasycznym A330.

Flota Scandinavian Airlines składa się obecnie z 25 samolotów z rodziny A320, czterech A330-300 i ośmiu A340. Przewoźnik oczekuje na dostawę 30 A320neo, a także kolejnych trzech A330-300 i ośmiu A350-900, zamówionych w 2013 (Flybe dla SAS, 2015-09-18).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra