Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

SAS odbiera pierwszego A320neo

Lotnictwo cywilne, 27 października 2016

Do floty Scandinavian Airlines dołączył pierwszy samolot wąskokadłubowy rodziny A320neo.

Scandinavian Airlines zamówiły 30 A320neo, napędzanych silnikami CFM International Leap-1A / Zdjęcie: Airbus

Scandinavian Airlines (SAS) odebrały pierwszy z 30 zamówionych samolotów wąskokadłubowych A320neo, stając się pierwszym przewoźnikiem w Skandynawii, który będzie eksploatował ten typ.

Linie zamówiły A320neo w ramach strategii modernizacji floty poprzez wprowadzenie bardziej paliwooszczędnych samolotów, które ograniczają niekorzystny wpływ na środowisko, w tym emisje i hałas. Samoloty przeznaczone dla SAS mają jednoklasową kabinę pasażerską, o pojemności 174 miejsc.

Skandynawskie A320neo są napędzane silnikami CFM International Leap-1A. Będą one obsługiwały krótko- i średniodystansowe trasy z baz w Skandynawii do portów lotniczych w całej Europie.

A320neo dołączy do istniejącej floty SAS, która składa się z 4 A319, 13 A320, 8 A321, 12 A330 i 8 A340, 26 Boeingów 737-600, 30 737-700 i takiej samej liczby 737-800, a także 3 ATR 72-500, 13 ATR 72-600 i 12 Bomabrdierów CRJ 900 (Nowy A330-300 dla SAS, 2015-09-21).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.