Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Wysokogórskie próby Ansata

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 27 sierpnia 2018

Holding Wiertalioty Rossii poinformował, że lekki śmigłowiec wielozadaniowy Ansat pomyślnie zakończył próby operowania w górach. Podczas testów wiropłat wykonał serię lotów na obszarze płaskowyżu Bermamyt, położonego na terenie autonomicznej republiki Karaczajo-Czerkiesji.

Ansat to lekki dwusilnikowy śmigłowiec wielozadaniowy, który może zabrać na pokład do 9 osób / Zdjęcie: Wiertalioty Rossii

W ramach badań przeprowadzono m.in. lądowanie z symulowaną awarią silnika na wysokości 2000-2500 m. Dotychczas udowodniona wysokość barometryczna startu i lądowania Ansata wynosiła nie więcej niż 1000 m.

Wszystkie dane dotyczące wyników prób przekazaliśmy Rosawiacji, aby na ich podstawie można było wprowadzić zmiany w Certyfikacie Typu. Wysokie góry to obszar, w którym zapotrzebowanie na użycie śmigłowców jest szczególnie duże, dlatego dla naszych klientów bardzo ważne jest, by ich śmigłowiec był zdolny do operowania w nich – powiedział dyrektor generalny holdingu Wiertalioty Rossii Andriej Boginskij.

Ansat to lekki dwusilnikowy śmigłowiec wielozadaniowy, który może zabrać na pokład do 9 osób. Maksymalna masa startowa wiropłata to 3,6 t, a ładowność – 1,3 t. Ansat rozwija prędkość przelotową 260 km/h. Jego zasięg  to 520 km. Rosyjski wiropłat może operować przy temperaturze otoczenia od –45℃ do +50℃ (Testy Ansata w Pakistanie , 2017-11-02).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.