Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Pierwszy Boeing 787-9 dla Eva Air

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 05 października 2018

W zakładach Boeinga w Charleston w Karolinie Pd. 2 października odbyła się uroczystość przekazania tajwańskim liniom Eva Air pierwszego Dreamlinera 787-9. Samolot jest dzierżawiony od Air Lease Corporation.

Pierwszy Dreamliner Eva Air ma do końca października rozpocząć loty na trasie Taipei – Hongkong / Zdjęcia: Eva Air

Ta przełomowa dostawa stanowi początek nowej ery dla Eva Air, które kontynuują rewolucjonizowanie przemysłu lotniczy na Tajwanie. Niezwykła wydajność i estetyka kabiny pasażerskiej Dreamliner jeszcze bardziej podniesie pozycję Eva Air jako pięciogwiazdkowego globalnego przewoźnika lotniczego. Z niecierpliwością oczekujemy wprowadzenia do naszej floty modelu 787, który odegra istotną rolę w naszym sukcesie – powiedział Steve Lin, prezes Eva Air.

ALC z przyjemnością przekazuje tego historycznego pierwszego Boeinga 787-9 Eva Air, co wzmacnia nasze silne relacje ze światowej klasy liniami lotniczymi. Jako pierwsze linie lotnicze na Tajwanie, które będą eksploatować Boeingi 787-9, Eva Air nadal będą wiodącą międzynarodową linią lotniczą z najbardziej zaawansowaną technologicznie i paliwooszczędną flotą – dodał Steven Udvar-Házy, prezes Air Lease Corporation.

Jesteśmy niezwykle zaszczyceni, że Eva Air wprowadzają nowe Dreamlinery do swojej światowej klasy floty. To przełomowe osiągnięcie rozpoczyna kolejny rozdział naszego długotrwałego partnerstwa z Eva Air – skomentował Kevin McAllister, prezes i dyrektor generalny Boeing Commercial Airplanes.

Pierwszy 787-9 Eva Air jest przystosowany do przewozu 304 pasażerów – 26 w klasie Royal Laurel (biznes) i 278 w ekonomicznej. Projektantem wystroju klasy biznes, w której dominują stonowane barwy, polepszające poczucie komfortu i przestrzeni, jest Designworks z Grupy BMW. Fotele mają szerokość 23 cali (58,4 cm) i rozkładają się na płask, tworząc łóżko długości 193 cm, co umożliwia pasażerom wygodny odpoczynek podczas rejsów długodystansowych. Podróżni mają do dyspozycji nowy system rozrywki z 18-calowymi ekranami dotykowymi HD, najnowszymi słuchawkami, rozkładanymi stolikami i dodatkowymi gniazdkami i portami USB do ładowania osobistych urządzeń mobilnych lub odtwarzania plików.

Natomiast projektantem wystroju klasy ekonomicznej jest Teague, długoletni partner Boeinga. Zabudowane w niej fotele Recaro mają skórzane zagłówki i regulowane podparcie karku oraz 12-calowe ekrany dotykowe.

W 2015 Eva Air zamówiły 18 Dreamlinerów 787-10 bezpośrednio od producenta i anonsowały zamiar wydzierżawienia czterech 787-9 i dwóch 787-10 od ALC. Było to największe zamówienie na samoloty pasażerskie w historii Tajwanu.

Tajwański przewoźnik spodziewa się odebrać kolejne trzy 787-9, a następnie pierwszego 787-10 w drugim kwartale przyszłego roku. Pierwszy Dreamliner ma do końca października rozpocząć loty na trasie Taipei – Hongkong. Drugi samolot tego modelu posłuży do obsługi połączeń do Japonii. Ostatni z zamówionych Boeingów 787 ma zostać przekazany Eva Air do 2022 (Eva Air wycofały pasażerskie 747-400, 2017-08-22).




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra