Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Eva Air wycofały pasażerskie 747-400

Lotnictwo cywilne, 22 sierpnia 2017

21 sierpnia samolot pasażerski Boeing 747-400 (B-16411) należący do tajwańskich linii Eva Air wykonał ostatni lot. Jego trasa wiodła z Hong Kongu do Tajpej. 5 towarowych samolotów tego typu: 2 747-400BDSF i 3 747-400F pozostanie w służbie Eva Air Cargo do 2019.

Tajwański przewoźnik wycofał pasażerskie Boeingi 747-400 po 25 latach eksploatacji / Zdjęcie: Eva Air

Pierwsze dwa Boeingi 747-400 zostały dostarczone Eva Air w listopadzie 1992, a w następnym miesiącu rozpoczęły obsługę połączeń ze stolicy Republiki Chińskiej do Los Angeles. We wrześniu 1993 do loty trafił pierwszy 747-400M (wersja combi), a w lipcu 2000 – pierwszy towarowy Jumbo Jet. Ogółem Eva Air eksploatowały 5 747-400 i 10 747-400M (do stycznia 2015). Ich miejsce zajmą m.in. Boeingi 787-10 (Certyfikat dla silnika Trent 1000 TEN, 2017-08-21).

Jumbo Jety były używane do obsługi połączeń dalekodystansowych i umożliwiły m.in. uruchomienie rejsów Tajpej-Seattle-Nowy Jork, Kaohsiung-Los Angeles, czy Tajpej-Vancouver. Trasa Tajpej-Los Angeles-Panama była najdłuższą, na jakiej latały Boeingi 747-400.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.