Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

UPS rozwija się w Warszawie

Lotnictwo cywilne, 10 października 2018

UPS zwiększa ładowność między Warszawą a Hongkongiem wprowadzając większy samolot – Boeinga 747-400. Ekspansja jest częścią ciągłej, inteligentnej transformacji globalnej sieci logistycznej UPS, która każdego dnia transportuje 3% światowego PKB.

Boeing 747-400 ma o prawie 25% większą ładowność w porównaniu do MD-11, który do tej pory obsługiwał połączenie między Warszawą a Hongkongiem / Zdjęcie: UPS

Polska gospodarka jest silna i dynamicznie się rozwija, a eksport odgrywa w niej znaczącą rolę. W ubiegłym roku wartość eksportu UPS w naszym kraju wzrosła o ponad 30%. Hongkong jest atrakcyjnym rynkiem dla polskich przedsiębiorstw poszukujących możliwości handlu transgranicznego. W latach 2010-2017 wartość eksportu na tenże rynek zwiększyła się niemal czterokrotnie. Wprowadzenie nowego samolotu zapewniającego o 25% większą ładowność znacznie poprawia połączenie między Polską a Hongkongiem. UPS stara się wspierać rozwój swoich klientów, którzy zajmują się handlem odzieżą, towarami konsumpcyjnymi, czy też tych z branży zaawansowanych technologii i produkcji przemysłowej, umożliwiając wejście na nowe rynki – powiedział Piotr Sitarek, dyrektor generalny UPS Polska.

Połączenie między Warszawą i Hongkongiem jest częścią większej, międzynarodowej siatki. Trasa Europa-Azja rozpoczyna i kończy się w europejskim centrum lotniczym UPS w Kolonii w Niemczech. Po przybyciu do Hongkongu, samolot zostaje załadowany przesyłkami na Bliski Wschód i Europę, a następnie wraca do Kolonii przez Dubaj w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Boeing 747-400 ma o prawie 25% większą ładowność w porównaniu do MD-11, który do tej pory obsługiwał to połączenie. Nowy, większy samolot, który będzie latał 4 razy w tygodniu, znacząco poprawi ładowność połączenia między Europą a Azją. 

Zwiększenie ładowności samolotu jest wynikiem strategicznych inwestycji UPS, które mają na celu zwiększenie globalnej przepustowości operacji lotniczych. UPS dodaje do swojej floty łącznie 40 dodatkowych samolotów, w tym 28 Boeingów 747-8.Nowe samoloty cargo zwiększą całkowity międzykontynentalny wolumen UPS o ponad 10% (Dodatkowe Boeingi dla UPS, 2018-02-07).

Zmiana samolotu na tej trasie jest częścią planu UPS zakładającego inwestycję 2 mld USD w rozwój infrastruktury w Europie. UPS przechodzi aktualnie największy proces zmian od dziesięcioleci. Na początku 2017 UPS ogłosił plany ulepszenia światowej sieci logistycznej, które zakładają zwiększenie efektywności i ładowności za pomocą nowoczesnych procesów, technologii informacyjnej i automatyzacji.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.