Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

FIA 2016: Sukcesy na stulecie Boeinga

Lotnictwo wojskowe, Lotnictwo cywilne, 15 lipca 2016

Obchodzący dziś stulecie istnienia koncern Boeing poinformował o sukcesach komercyjnych, odniesionych w trakcie salonu w Farnborough.

Słabszy od Airbusa wynik sprzedaży samolotów cywilnych w Farnborough Boeing zrównoważył zamówieniem od rządu w Londynie na wojskowe statki powietrzne / Zdjęcie: Bartosz Głowacki

Wystawa w Farnborough była udana również dla koncernu z Seattle. Linie lotnicze zamówiły 182 duże samoloty pasażerskie Boeinga, których łączna wartość to 26,8 mld USD (ponad 106 mld zł). Wynik ten plasuje Amerykanów za Airbusem (FIA 2016: Wyniki Airbusa, 2016-07-15). Jednak Boeing powetował to sobie zdobyciem zamówień od rządu w Londynie na 50 śmigłowców uderzeniowych AH-64E, wartych ok. 2,3 mld USD i 9 morskich samolotów patrolowych P-8A Poseidon, za ok. 3 mld GBP (Londyn potwierdza zakup P-8A, 2016-07-12, Wielka Brytania kupi AH-64E, 2016-07-11).

Największe zamówienie złożyły linie Wołga-Dniepr, na 20 towarowych 747-8F, za 7,6 mld USD. Donghai Airlines zobowiązały się do kupna 25 737 MAX 8 i 5 787-9 Dreamliner, wartych 4,1 mld USD, a Xiamen Airlines – 30 737 MAX 200, za 3,4 mld USD. Inny klient z ChRL, pragnący zachować anonimowość, postanowił nabyć 30 737 MAX / Next-Generation, za sumę 3,3 mld USD. Linie Air Europa kupiły 20 737 MAX 8, za 2,2 mld USD, a Ruili Airlines 6 Dreamlinerów 787-9, za 1,6 mld USD.

Grupa TUI nabyła 10 737 MAX 8 i jednego 787-9, kosztujących 1,4 mld USD, zaś Standard Chartered Bank – 10 737-800, za 960 mln USD. Kunming Airlines podpisały zobowiązanie zakupu 10 737 MAX 7, kosztujących 902 mln USD, Egyptair zamówiły 9 737-800, za 864 mln USD, a Air Lease Corporation – 6 737 MAX 8, wartych 660 mln USD.

Nie ma lepszego miejsca dla uczczenia osiągnięć i przełomów w przemyśle lotniczym, a także naszego stulecia, niż Farnborough – miejsce narodzin brytyjskiego lotnictwa – powiedział prezes Boeinga Dennis Muilenburg. Brytyjski rząd zamówił śmigłowce i samoloty bojowe Boeinga ing wyposażenia obronnego. Jednocześnie zobowiązaliśmy się do dwukrotnego zwiększenia obecności Boeinga w Wielkiej Brytanii, zgodnie z [...] naszą strategią globalnego rozwoju w drugim stuleciu istnienia. Jednocześnie jesteśmy zadowoleni z zaufania nabywców naszych samolotów i usług komercyjnych – dodał Dennis Muilenburg.


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.