Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Mi-14PŁ/R powrócił do Darłowa

Lotnictwo wojskowe, Marynarka wojenna, Przemysł zbrojeniowy, Strategia i polityka, 20 listopada 2018

Śmigłowiec ratownictwa morskiego Mi-14PŁ/R (nr takt. 1012), który od roku przechodził proces wydłużania resursu, powrócił do Grupy Lotniczej w Darłowie z Wojskowych Zakładów Lotniczych nr 1 w Łodzi. Do WZL 1 wysłano drugi śmigłowiec Mi-14PŁ/R, który przejdzie tam podobne prace.

Śmigłowiec ratownictwa morskiego Mi-14PŁ/R (nr takt. 1012) po powrocie do Grupy Lotniczej w Darłowie / Zdjęcie: Brygada Lotnictwa Marynarki Wojennej

16 listopada do Grupy Lotniczej w Darłowie powrócił śmigłowiec ratownictwa morskiego (SAR) Mi-14PŁ/R (nr takt. 1012), który został poddany procesowi wydłużenia resursu w Wojskowych Zakładach Lotniczych nr 1 w Łodzi. Wiropłat trafił do łódzkich zakładów we wrześniu ub.r. Zgodnie z przyjętym harmonogramem przeprowadzone na nim prace, a w szczególności weryfikacja stanu konstrukcji, pozwoliły wydłużyć czas eksploatacji śmigłowca o cztery lata.

Tydzień wcześniej, 7 listopada, do WZL 1 trafił drugi z eksploatowanych przez Brygadę Lotnictwa Marynarki Wojennej śmigłowców typu Mi-14PŁ/R (nr takt. 1009), który zostanie poddany temu samemu zakresowi prac. Obydwa śmigłowce pochodzą z serii wyprodukowanej w 1983.

Podczas pobytu w WZL 1 wiropłaty Mi-14PŁ/R zyskują także nowe malowanie, nawiązujące do tego w jakim wracają modernizowane w PZL Świdnik śmigłowce W-3WARM Anakonda (Kolejna Anakonda po modernizacji, 2018-11-05_. Od czerwca br. w WZL nr 1 przebywają także trzy śmigłowce w wersji zwalczania okrętów podwodnych Mi-14PŁ (wyprodukowane w 1980), na których prowadzone są prace w zakresie analogicznym do realizowanych na śmigłowcach ratowniczych (Zastosowanie bojowe Mi-14PŁ, 2017-02-16).

Na podstawie informacji BLMW


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.