Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Trzeci MS-21 gotowy do prób

Lotnictwo cywilne, Przemysł lotniczy, 27 grudnia 2018

W zakładach korporacji Irkut zakończono montaż trzeciego prototypu samolotu komunikacyjnego MS-21-300, przeznaczonego do prób w locie. 25 grudnia samolot został oficjalnie przekazany pracownikom działu prób w locie wytwórni w Irkucku.

Trzeci przedseryjny MS-21-300 przed przekazaniem w ręce działu prób w locie irkuckiej wytwórni / Zdjęcie: Irkut

Obecnie trwa tam montaż zespołów czwartego MS-21-300 przeznaczonego do badań w locie. Jak podaje producent, w pracach uwzględniane są wyniki prób dwóch prototypowych samolotów tego typu, które wykonują loty w LII im. M.M. Gromowa w Zukowskim pod Moskwą. Nielatający prototyp do prób statycznych jest testowany w CAGI. W grudniu dostarczono tutaj kadłub kolejnego MS-21-300, który po zabudowaniu skrzydeł przejdzie próby zmęczeniowe.

Próby certyfikacyjne prototypowych samolotów wykonane w 2018 potwierdziły główne założenia projektowe. Przedsiębiorstwa wchodzące w skład OAK rozpoczęły produkcję części i zespołów samolotów MS-21-300 przeznaczonych do dostarczenia klientom. Główne zadania na 2019 to dołączenie do prób w locie kolejnych prototypów i produkcja seryjnych MS-21 – stwierdził prezes PAO OAK i Irkuta Jurij Sliusar.

Możemy śmiało powiedzieć, że 2018 okazał się owocny dla przemysłu lotniczego. Produkcja nowego samolotu i próby certyfikacyjne prototypów potwierdzają, że program MS-21 rozwija się stabilnie. W ramach przedsięwzięcia przeprowadzono głęboką modernizację przedsiębiorstw produkujących samoloty, powstały nowe i spółki, stworzono warunki do rozwoju obiecujących projektów lotnictwa cywilnego – dodał minister przemysłu i handlu FR Denis Manturow (Rosyjski certyfikat dla PD-14, 2018-10-19, Nowe malowanie MS-21, 2018-07-13).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2020 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.