Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Szwajcarskie A340 z nowym wnętrzem

Lotnictwo cywilne, 13 marca 2019

7 marca pierwszy należący do Swiss International Air Lines Airbus A340-300 (zn. rej. HB-JMH) z nowym wnętrzem kabiny pasażerskiej powrócił do służby. Samolot wystartował do pierwszego komercyjnego lotu z Zurychu do Tokio o godz. 13:25 i wylądował w stolicy Japonii o godz. 8:25 czasu lokalnego.

Modernizacja wnętrza kabiny pasażerskiej została przeprowadzona we wszystkich trzech klasach (pierwszej, biznes i ekonomicznej) i objęła m.in. zabudowanie nowych foteli z system rozrywkowym z dostępem do Internetu, nowych kuchni pokładowych i oświetlenia / Zdjęcie: Swiss International Air Lines

Nowy wystrój wnętrza został zastosowany we wszystkich trzech klasach. W klasach pierwszej, biznes i ekonomicznej zabudowano nowe fotele z system rozrywkowym obejmującym dostęp do Internetu. Kompleksowo zmodernizowano też wystrój kabiny pasażerskiej, instalując nowe oświetlenie, kuchnie pokładowe i zwiększając komfort podróży do poziomu porównywalnego z oferowanym na pokładach Boeingów 777. W taki sam sposób zmodernizowane zostaną wnętrza pozostałych czterech A340-300 należących do szwajcarskiego narodowego przewoźnika. Zgodnie z planem ostatni z odnowionych Airbusów ma powrócić do służby do lata br.

Poza trasą do Tokio, szwajcarskie A340-300 używane są do obsługi połączeń do jak Boston, Johannesburg, Szanghaj i Tel Awiw. Poza A340-300, flota dalekiego zasięgu Swiss składa się obecnie z 14 A330-300 i 10 Boeingów 777-300ER. Obsługuje ona łącznie 24 regularne dalekodystansowe trasy.

Aktualnie szwajcarski narodowy przewoźnik dysponuje flotą 90 samolotów, które obsługują ponad 100 destynacji w 43 krajach na całym świecie, operując z lotnisk w Zurychu, Genewie i Lugano, przewożąc około 18 mln pasażerów rocznie. Oddział WorldCargo zapewnia natomiast kompleksową ofertę przewozu frachtu na około 130 lotnisk w 80 krajach. Zatrudniające ponad 8800 pracowników Swiss osiągnęły w 2017 łączne przychody w wysokości około 5 mld CHF. Przewoźnik jest częścią grupy Lufthansa i należy do sojuszu Star Alliance (Swiss rozszerza współpracę z Helvetic, 2018-11-16).

Na podstawie informacji Marcina Sigmunda




Galeria



Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.