Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Lufthansa kupiła kolejne A320neo

Lotnictwo cywilne, 02 października 2018

Rada Nadzorcza Deutsche Lufthansa AG zatwierdziła 28 września zakup 24 Airbusów A320neo i 3 A321neo. Jest to efekt wykorzystania opcji stałe zamówienia. Całkowita wartość transakcji wynosi około 3 mld USD (11 mld zł).

Nowe A320neo i A321neo trafią do linii z Grupy Lufthansa w l. 2023-2024 / Zdjęcie: Lufthansa

Najnowszy kontrakt zwiększa łączną liczbę A320neo i A321neo zamówionych przez Grupę Lufthansa do 149 (101 A320neo i 48 A321neo), z czego 13 jest już eksploatowanych przez narodowego przewoźnika Niemiec.

Grupa Lufthansa jest jednym z największych i najbardziej doświadczonych użytkowników rodziny A320 na całym świecie, dlatego cieszymy się, mogąc zobaczyć dodatkowe zamówienie złożone przez tak znakomitego klienta – stwierdził Christian Scherer, dyrektor handlowy Airbusa.

A320neo i A321neo mają zostać dostarczone Grupie Lufthansa w l. 2023-2024. 10 z nich jest przeznaczonych dla Swiss, a pozostałe samoloty zostaną rozdzielone pomiędzy inne linie wchodzące w skład Grupy. Będą one napędzane silnikami Pratt & Whitney PW1100G i CFM International LEAP-1A, w równych proporcjach (Strategia hubów Lufthansy , 2018-10-01).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.