Altair


Autoryzacja


Resetuj hasło
Archiwum Nowy numer Redakcja

RAPORT-wto

Miesięcznik informacyjno-analityczny, poświęcony szeroko pojętej obronności, kierowany przede wszystkim do profesjonalistów.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Skrzydlata Polska

Najstarsze czasopismo lotnicze w Polsce. W każdym numerze temat przewodni, relacje z imprez, korespondencje zagraniczne, opisy konstrukcji. Ponad 100 kolorowych zdjęć na 68 stronach. Konkursy z atrakcyjnymi nagrodami.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Aeroplan

Czasopismo dla hobbystów i modelarzy, zawierające artykuły o historii lotnictwa, bogato ilustrowane zdjęciami i rysunkami, artykuły monograficzne, opisy malowań i oznakowań, oceny modeli, recenzje książek, konkursy.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Broń i Amunicja

Na 68 stronach magazynu pełna informacja na temat broni strzeleckiej dla amatorów i zawodowców. Trendy i testy współczesnej broni strzeleckiej.

Archiwum Nowy numer Redakcja

BiA-Komandosi

Magazyn o objętości 68 stron poświęcony siłom i służbom specjalnym, zagadnieniom związanym z szeroko pojętym bezpieczeństwem, jak też współczesnym konfliktom zbrojnym.

Archiwum Nowy numer Redakcja

Numer Specjalny

Numery specjalne publikowane podczas konferencji, targów i innych imprez związanych z lotnictwem i obronnością.

Strategia hubów Lufthansy

Lotnictwo cywilne, 01 października 2018

Grupa Lufthansa konsekwentnie optymalizuje zarządzanie swoimi hubami w Monachium, Frankfurcie, Zurychu i Wiedniu. Główny nacisk położono na elastyczny system wielohubowy – nowo zintegrowane procesy oznaczają, że Grupa Lufthansa jest w coraz większym stopniu zdolna do przemieszczania floty i ruchu w miejsce, gdzie warunki pozwalają na najwyższą jakość, wzrost i efektywność kosztową.

Jednym z hubów Grupy Lufthansa jest port lotniczy Monachium / Zdjęcie: Lufthansa

Zarząd Lufthansy zdecydował o przyspieszeniu rozwoju bazy w Monachium, szczególnie jako lotniska przesiadkowego na rejsy do Azji. Grupa Lufthansa, w porównaniu z obecnym rokiem przewiduje w Monachium wysoki jednocyfrowy wzrost linii sieciowych w 2019. Oprócz dodatkowych połączeń w rozkładzie rejsów z Monachium do Seulu i Singapuru, latem 2019 otwarte zostanie pierwsze codzienne połączenie do Bangkoku. Rezerwacja rejsów będzie dostępna od 4 października 2018. W celu dalszego wzmocnienia oferty do Azji, połączenia do Osaki w Japonii zostaną przeniesione z Frankfurtu do Monachium.

Przeniesienie tego lata 5 A380 z Frankfurtu do Monachium spotkało się z bardzo dobrym rynkowym przyjęciem i było niewątpliwym sukcesem. W świetle tych wyników, Lufthansa rozważa przeniesienie kolejnego A380 z Frankfurtu do Monachium w 2020. W celu wzmocnienia ekspansji ruchu dowożącego, 3 Airbusy A320 są aktualnie przenoszone z Frankfurtu do Monachium, a w zamian we Frankfurcie będą stacjonować 3 Bombardiery CRJ900 z Monachium. Także większość floty A340-600 z Frankfurtu zostanie przeniesiona do stolicy Bawarii.

Strategia dla hubu we Frankfurciebędzie nadal koncentrować się na optymalizacji siatki połączeń pod względem wyższej jakości. Lufthansa ograniczy rozwój tego portu w celu poprawienia wskaźników punktualności i stabilności operacyjnej. W 2019 Lufthansa spodziewa się niskiego jednocyfrowego wzrostu linii sieciowych na tym lotnisku. Lufthansa rozpoczyna sezon zimowy 2018/19 z czterema nowymi trasami z Frankfurtu, do Ejlatu (Izrael), Agadiru (Maroko), Triestu (Włochy) i Salonik (Grecja). Od 3 maja 2019 linia zaoferuje pierwsze połączenia z Frankfurtu do Austin (USA).

Planowane jest również dalsze ugruntowanie wzrostu w hubie Grupy Lufthansa i macierzystej bazie Swiss International Air Lines w Zurychu. Biorąc pod uwagę bardzo udany rozwój w ciągu ostatnich lat, celem jest utrzymanie umiarkowanego wzrostu. Główny nacisk położony jest na rozwoju działalności w Europie. Zimowy rozkład lotów 2018/19 obejmuje także nowy kierunek – Bremę. Swiss oferuje obecnie loty do Bordeaux (Francja), Kijowa (Ukraina), Brindisi (Włochy) i na niemiecką wyspę Sylt.

Austrian Airlines znacząco rozbudują europejską siatkę połączeń w Wiedniu w nadchodzącym sezonie zimowym 2018/19. Od końca października 2018 ponad 40 dodatkowych lotów tygodniowo będzie startować z 14 destynacji, w tym z Niemiec (Berlin, Düsseldorf i Hamburg) oraz z innych europejskich miast, takich jak Kopenhaga (Dania), Kijów (Ukraina), Ateny (Grecja) i Kraków (Polska). Oprócz nowych europejskich tras, Austrian Airlines zwiększa również częstotliwość lotów do Ameryki Północnej, wzmacniając pozycję Wiednia jako hubu Grupy Lufthansa.

Nasz system wielohubowy, w którym cztery huby dzielą jedno scentralizowane zarządzanie handlowe działa dobrze i odnosi sukcesy. Dzięki temu możemy reagować na zmieniające się warunki z ekstremalną szybkością i elastycznością. Nasze kluczowe wyróżniki to jakość, efektywność i opłacalność – powiedział Harry Hohmeister, Członek Zarządu Deutsche Lufthansa AG i Dyrektor Zarządzający ds. Hubów.

Celem całej branży powinna być poprawa jakości. Oznacza to, że infrastruktura naziemna i powietrzna musi koniecznie nadążać za rozwojem lotnictwa. Istniejące deficyty muszą zostać usunięte. Rozwijamy się tam, gdzie koszty i jakość są odpowiednie. Właśnie dlatego czekamy do przyszłego lata, aby zdecydować o rozwoju hubów, z których od 2020 będzie operował nowy Boeing 777-9. Ten samolot będzie po raz pierwszy startował z nowymi produktami w klasie biznes i ekonomicznej premium oraz będzie wyznaczał nowe standardy dla branży – dodał Hohmeister (A321 z Lufthansy do Luftwaffe , 2018-09-25, Cztery nagrody dla grupy Lufthansa , 2018-07-23, Grupa Lufthansa kupi kolejne samoloty , 2018-05-08).


Powiązane wiadomości


Drukuj Góra
www.altair.com.pl

© Wszelkie prawa zastrzeżone, 2007-2019 Altair Agencja Lotnicza Sp. z o. o.